Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geen wonder dat premies maar stijgen en stijgen.
Dus echt onzin dat ze het bedrag te hoog vinden.
).
saarie schreef:De kat heeft een paar weken bovenin de boekenkast (hij heeft daar een eigen vakje) gewoond. Kwam er alleen uit om naar de bak te gaan en voor eten en drinken. Wilde geen contact maken, maakte een zeer aangeslagen indruk. Na een week of drie kwam hij soms uit de kast om even bij je te zitten. Bij het kleinste geluid van buiten zat hij weer boven. Op de bovenverdieping heeft hij wel een maand niet durven komen, zeker in de slaapkamer waar hij eerst altijd bij ons op bed sliep. Dat doet hij nog steeds niet trouwens. Wel durft hij weer naar buiten en is weer zn vrolijke zelf.
Gelukkig is hij dan wel weer zo wijs om buiten de schutting te blijven. sietske83 schreef:Ik had ze ook het hele bedrag laten betalen. En echt geen cent minder.
Die hond had daar niet mogen zijn.
Ik heb vorig jaar hetzelfde gehad. Mijn overbuurman nam iemand mee naar ons en die had een duitse herder bij ons op het terrein los lopen. (geen toestemming)
Die zag op den duur mijn kat thuis komen en die vloog achter mijn kat aan de schuur in.
Veel kabaal en gejank van beide kanten. Kat in shock en hond aangepakt door mijn kat en later door de eigenaar.
Ouders zijn direct met de kat naar de Da gegaan. En heeft 2 bezoeken aan de Da gebracht en moest 2 weken aan de antibiotica en pijnstilling.
Deze eigenaar van de hond heeft direct de Wa verzekering ingeschakeld en die hebben alles betaald.
De eigenaar is nog een paar keer langs geweest om te kijken hoe het met de kat is.
sneeuwpop schreef:San87.
Waar het om gaat is dat ze niet onder appèl staan en dan zijn ze imo wel gevaarlijker voor kinderen!
Ze zijn niet opgevoed en maken hun eigen regels. Zelfs als de baas erbij is weten ze van geen ophouden... dat vind ik zorgelijk