Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lonan schreef:Jeetje ik zit met verbazing te lezen hoe TS in werkelijk alle ( ja ik heb de linkjes ook bekeken.) uitgekafferd word alsof ze een stuk vuil is.
Krabbel je eens achter je oren, ga op je handen zitten, tel tot 10 en scroll verder.
ironic__ schreef:Lonan schreef:Jeetje ik zit met verbazing te lezen hoe TS in werkelijk alle ( ja ik heb de linkjes ook bekeken.) uitgekafferd word alsof ze een stuk vuil is.
Krabbel je eens achter je oren, ga op je handen zitten, tel tot 10 en scroll verder.
Zolang ik maar weet dat het goed zit.
Ik heb mijn paarden zomer en binnen buiten, en bij noodweer binnen hebben het ook erg rot in een stal van 4 bij 5.
Daarnaast ben ik ook een uitbuiter want durf nu per maand aan een pension klant 60 euro voor 2 paarden per maand te vragen incl mest ruimen graan hooi en wormen kuren.
En de pups net zo 400 euro incl jaar garantie op gezondheid en volledig geld terug gave..
Mijn hondjes hebben het beter dan wij en staan op de eerste plaats.
Mijn dierenarts komt als enige vanuit Nederland naar Duitsland omdat hij weet hoe goed we er voor zijn.
Als ik een pup mee geef aan iemand vraag ik ze altijd mijn dierenarts te bellen om te controleren wie wij zijn.
Mensen hebben altijd commentaar, zonder te weten hoe en wat
Maar de mensen die mij kennen weten wel beter, daar hecht ik meer waarde aan.

haflingertje schreef:Je hoeft je niet te verantwoorden aan bokkers die je niet kent.. Zou mooi worden![]()
Gelukkig is het opgelost
Kan me ook voorstellen dat het een mailtje uit emotie was. Jullie waren beide teleurgesteld.

lekker hoe iedereen er weer op kijkt hier.ironic__ schreef:Zoals ik op pagina 3 ook aangaf.
Ik heb net een hele lange mail gehad van die mevrouw, daar ga ik hier verder ook geen uitleg over geven.
Maar het is opgelost.
Ojajoh schreef:ironic__ schreef:Zoals ik op pagina 3 ook aangaf.
Ik heb net een hele lange mail gehad van die mevrouw, daar ga ik hier verder ook geen uitleg over geven.
Maar het is opgelost.
je hoeft je niet te verantwoorden tegenover de boksers....lees ik net...true true...
maar je opent een topic, dan kan je ook commentaar verwachten en dat mensen willen weten hoe het afloopt
het valt mij in dit topic op en in de andere dat als mensen commentaar leveren , het draadje van TS ineens veranderd...
Dat vind ik nogal apart en stel ik vragen bij en ja dan vorm je heel snel een mening.
Je weet het allemaal heel goed, je weet wat je doet (zo laat je dit nu over komen)
maar een oplossing waar je het topic mee opende kon je zelf niet verzinnen?
Nou ja.... ik zal wel een vliegtuig zijn
Paperboy schreef:Ik heb voor mijn pups nooit een aanbetaling gevraagd. Als mensen afzeggen heb ik dat liever op het moment dat de pups nog bij mij zijn... Zou het vreselijk vinden dat ze pup zouden komen halen alleen omdat ze anders de aanbetaling kwijt zijn.. Dan blijft pupje maar wat langer hier wonen..
ingeb0rg schreef:@Thesserd: ik snap precies wat je bedoelt. Ook ik krijg hier altijd de kriebels van maar ik heb maar geleerd het los te laten.
Wij fokken labradors, en die worden door alles gehaald. HD, ED, EIC, PRA enz enz. En met de nieuwe DNA regels word het allemaal niet makkelijker! En inderdaad zodra jouw zorgvuldige gefokte rashond iets mankeerd (denk aan toch HD of ED) dan word je aan de schandpaal genageld. En dan heb je mensen die zomaar van alles fokken. Ik ben daar ook nooit echt enthousiast over. Ongeacht of de honden het wel of niet goed hebben bij de eigenaar. Daar gaat het niet om.
Trouwens ts, bij ons is het gebruikelijk om een dekking aan te kondigen, en dan kunnen geïnteresseerden eerst eens langskomen. Ik heb nu een labradorpup uit duitsland van 4 maanden en ook voordat ze geboren was en moeders net gedekt was ben ik kennis wezen maken. Daarna mogen eventuele puppy kopers komen wanneer ze willen, en meestal zoeken wij als fokkers de pups bij de baas aan de hand van karakter. Dan weet je ook meteen wat voor soort mensen je hebt. Misschien handig voor eventueel in de toekomst? Onze ervaring is is dat het een hoop ellende voorkomt