pippa's puppy's eindelijk geboren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 22:48

Tja... mischien wel heeeel erg laat maar ik bedacht me dat ik al zo lang geen update heb gedaan :o
Het gaat super goed met alle pups. We hebben ze allemaal minstens 1x terug gezien en tysha zien we ongeveer dagelijks :+ Als je de pups weer ziet zou je niet zeggen dat het broers en zus van elkaar zijn... Tysha en Louis zijn hyper pups ze hebben altijd energie en blijven maar door gaan. Bruno en Memphis zijn veel rusterigere pups die af en toe hun hyper momentjes hebben. Memphis is nog steeds het dwergje van het nest en lou...... iets te groot.
Bruno heeft net als zijn vader een super lange rug maar best wel kleine pootjes. Memphis is gewoon heel klein met mini pootjes. Terwijl louis super sportief is gebouwd met enorme poten.
Alle baasjes zijn super blij met de pups en we krijgen nog vaak fotos :D

Laatse dagje samen
Afbeelding

Dikke puppy buikjes <3
Afbeelding

Zn oor :+ Zijn oren staan de ene dag allebei en de andere dag weer niet. Tysha en Memphis hun oren zijn huge en staan net als die Pippa en Bruno zijn oortjes zitten een beetje zoals een stafford heel apart.
Afbeelding

Selfieeee
Afbeelding

Memphis met zijn snor
Afbeelding

we hebben de pups zo proberen te leggen als de 1e dag. Ze zijn zo verandert van kleur!
naast louis zie je op de 1e foto een olifantje. precies dat olifantje ligt op de 2e foto weer naast hem :D
Afbeelding

De leukste foto kan ik helaas niet plaatsen... We hebben een foto van lou tysha en pippa op een rijtje waarin je kan zien hoe enorm hij is. Als iemand kan helpen met het plaatsen van de foto zou dat super zijn :D

Het zijn echt stuk voor stuk geweldige pups :j

beatje

Re: pippa's puppy's eindelijk geboren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 01:15

Oooww wat zijn ze leuk!Ik zou niet kunnen kiezen

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 01:23

Haha wat een super schattige pups zeg <3 leuk idee ook die voor en na foto. Moet ik misschien ook maar doen als onze drummeltjes wat groter zijn! Die lijken nu ook allemaal heel donker maar wie weet hoe licht ze nog worden :oo

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 08:45

Thesserd schreef:
Haha wat een super schattige pups zeg <3 leuk idee ook die voor en na foto. Moet ik misschien ook maar doen als onze drummeltjes wat groter zijn! Die lijken nu ook allemaal heel donker maar wie weet hoe licht ze nog worden :oo

Voor en na foto ben ik ook uiteindelijk heeel blij mee :D
En jij hebt ook een super gaaf nestje <3

Nu hebben We ook een foto van Tysha Pippa en Lou van toen ze 3.5 maanden zijn op een rij en die Is ook zo leuk <3 zal vanmiddag even mn best doen de foto proberen te posten

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 14:43

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 14:52

Wat een leuke mix, Bruno was mijn favoriet!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 14:55

Oh wat een schatjes! Vind ze allemaal even leuk :)!

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 15:34

Leuk dat er toch nog reacties komen het Is idd een super gelukte kruising, ben benieuwd hoe ze worden als ze volwassen zijn :D
Tysha komt toevallig net weer binnen dus ben weer helemaal schoongelikt en nu Is Pippa aan de beurt :9

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 22:27

Haha leuk zeg! ik vind ze toch wel het meest op een Franse Bulldog lijken, maar dan met ruw haar haha. :D

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 22:38

Aaahww ze zijn zo leuk geworden <3

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 22:57

Ze zijn echt zo leuk!

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 23:28

Thesserd schreef:
Haha leuk zeg! ik vind ze toch wel het meest op een Franse Bulldog lijken, maar dan met ruw haar haha. :D

Klopt ze hebben veel van hun moeder weg! alleen Lou en Tysha qua bouw totaal niet. wel heeft Bruno net als pip een Huis waar nog 4 andere honden bij passen :o

Talindos schreef:
Ze zijn echt zo leuk!

aniek_joefy schreef:
Aaahww ze zijn zo leuk geworden <3

dankjullie well :D

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 11:04

ahhh, geweldige leuke en knappe pups zeg :)

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 12:13

Morgen komen Memphis Bruno en Tysha!
Lou kan helaas niet komen. Memphis weegt ondertussen 8 kilo. Maar Lou al 16 :o De DA schat dat hij ongeveer 25 kilo gaat worden! Terwijl pip maar 7.5 kilo Is :o

Als het droog is en niet te koud gaan we morgen met alle pups en pip naar de hei. Dan zal ik ook weer foto's plaatsen.

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-15 20:46

Weer een update.
Louis is hier 10 dagen als loge. Wat een heerlijk beestje is het <3
Hij Is suuuuper druk en hij Is niet moe te krijgen. Maar hij vindt het net als zn moeder heerlijk om te knuffelen al Is hij daar te groot en te lomp voor :+. Vandaag waren we op de hei en kwamen we Tysha tegen. En wauw... Dan is het grote verschil wel even schrikken :') helemaal als Pippa er ook nog doorheen probeert te lopen. Veel indruk maakt ze niet meer. Hier wat foto's

Afbeelding
Pippa Lilo en Lou. Lilo haat fotos zoals jullie kunnen zien :+

Afbeelding
Samen spelen.

Afbeelding
2 weken terug Was Memphis hier. Hij Is even groot als Tysha en Bruno. Maar is niet zo druk als de rest :)

Afbeelding
Een echt beertje <3

Bruno en Louis waren gisteren ook samen. Helaas geen foto's....
Het is erg leuk om te pups weer te zien en ze steeds ziet groeien <3
Wat voor kruising het is is nog steeds een raadsel. Maar de pups zijn super druk en hebben veel beweging nodig en zijn erg op hun baasje gericht. Misschien toch iets van border collie

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:15

Ze zijn al groot geworden zeg echt leuk om te zien!

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:19

Aah ze zijn zo leuk! <3

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 01:27

Wat een grappig pupjes zeg!
Als je die laatste foto's ziet zou je iets heel anders gokken dan dat er franse bull in zit, ik denk dat dat ook het geval is bij het reutje. Vind dat sommigen erg lijken op een boston terrier :+
Ik zie er wel berner en poedel in: kleur en haar, lengte in het lichaam van berner, poedel maakt het geheel véél smaller en geeft het haar iets ruws, poedels kunnen allerlei kleuren hebben, daar kan ook het vele wit van komen. Als je een grote hond als een berner kruist aan een klein poedeltje kun je daar een hond uit krijgen die wat uit verhouding is (zoals het reutje; lang maar niet zo hoog).
En als je die weer kruist kun je helemaal bizarre kindertjes krijgen en dat zie je hier wel aan het enorme verschil in gewicht, dat doet toch vermoeden dat er wel iets groots achter de vader zit.

Mocht je de vader nog eens tegenkomen, zou je dan nog eens foto's willen maken? Ik ben best benieuwd :)

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 18:56

anneliesdj schreef:
Wat een grappig pupjes zeg!
Als je die laatste foto's ziet zou je iets heel anders gokken dan dat er franse bull in zit, ik denk dat dat ook het geval is bij het reutje. Vind dat sommigen erg lijken op een boston terrier :+
Ik zie er wel berner en poedel in: kleur en haar, lengte in het lichaam van berner, poedel maakt het geheel véél smaller en geeft het haar iets ruws, poedels kunnen allerlei kleuren hebben, daar kan ook het vele wit van komen. Als je een grote hond als een berner kruist aan een klein poedeltje kun je daar een hond uit krijgen die wat uit verhouding is (zoals het reutje; lang maar niet zo hoog).
En als je die weer kruist kun je helemaal bizarre kindertjes krijgen en dat zie je hier wel aan het enorme verschil in gewicht, dat doet toch vermoeden dat er wel iets groots achter de vader zit.

Mocht je de vader nog eens tegenkomen, zou je dan nog eens foto's willen maken? Ik ben best benieuwd :)

De mama is gelukkig wel een echte bulldog.
De reu is verkocht dus die komen we niet meer tegen op de hei. Misschien kan ik haar op Facebook vinden :D

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 18:57

Bedankt voor alle lieve reacties :)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:02

Als ik de reu zie zeg ik poedel x border collie

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-15 09:35

Het is helaas niet gelukt om contact te krijgen met de nieuw eigenaar van de reu. Maar ik doe mijn best (ben zelf ook erg benieuwd.

Hier een foto van lou. Hier Is hij bijna even oud als zijn vader

Louis 7 maanden
Afbeelding

Sammy 8 of 10 maanden :o
Afbeelding

En Pippa ze doet wel een beetje gek met haar mond :+
Afbeelding

Ik heb gisteren helaas foto's van mn mobiel afgehaald... Daar stonden nog leuke foto's van Bruno tussen. Bruno had een cherry eye en Is daar nu gelukkig aan geopereerd!

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 09:39

Wat zijn ze leuk zeg! <3