Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Amandavd schreef:De meeste mensen in dit topic zijn vast niet veranderd in 8 jaar tijd. Geen van jullie baan kwijtgeraakt of andere zaken? Als paraveterinair zijnde kan ik heel goed begrijpen dat situaties veranderen en mensen minder geld hebben. Dat is de economie van nu. Dat betekent echt niet dat mensen minder van hun dier houden.

DewieDribbel schreef:koetjeboe schreef:Ik snap er helemaal geen bal van, wat wil je nou. als je echt wilt dat je hond jeuk vrij is doe je toch een beetje meer moeite. heb nu het idee dat alles maar een beetje half wordt gedaan en dat het zeker niet te veel mag kosten..............neem dan geen hond
Als het geld er niet is, dan kan zij er ook niks aan doen? Het is de hond van haar ouders. Daarbij kan je jeuk 9 van de 10 keer met kleine aanpassingen al veranderen. Doe even normaal zeg. 'Neem dan geen hond' dat klinkt heel gemeen hoor dus denk even na voordat je iets typt.

.MorganeR schreef:Dat klopt wel ja, alleen zou ik niet weten hoeveel van dat smuldier hij zou moeten hebben... Of heeft iemand nog andere betere tips?
Mijn vader vraagt zich trouwens af wat er mis is met een beetje groente en vlees als kliekjes mee eten?
Miesje, maar volgens mij heeft jouw hond ook redelijk platte en korte haren, of ligt dat aan de foto? Die van ons heeft echt bijna een leeuwenkraag.
.