dierenfan schreef:niet elke kat vind het vreselijk om mee te rijden in de autoDe mijne overigens wel
Niet elke kat nee, maar de meeste wel. Het is gewoon iets onnatuurlijk voor hen, logisch dan dat ze zo reageren.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:anneliesdj schreef:Haha erg vermakelijk, was het maar echt zo dan zou ik heel gelukkig zijn.
In december of januari zijn er niet veel kittens, van maart tot oktober wordt je ermee dood gegooid. Niet voor niets worden katten of dozen met kittens gedumpt bij boerderijen, voor de deur bij het asiel of gewoon in een zak met een steen in de sloot gegooid. Asielen puilen uit van katten en zitten in de zomer ook vol met kittens. Haal daar je katje vandaan, dan heb je ze ook netjes geent, ontvlooid en ontwormd.
Katten zijn overigens zeer impulsaankoop-gevoelig. Ah zo leuk voor de kinders en welke volwassene smelt er niet voor een kitten. Daarbij mag je ze dan ook nog gratis meenemen en wat heb je nu voor onderhoud aan een kitten? Totdat de kat niet zindelijk wil worden, in de zandbak schijt, eten van het aanrecht jat, altijd in de schone was gaat liggen of gewoon niet mee kan op vakantie. Dan moet ie maar weer weg.
Kan je om lachen, maar als je mijn andere post had gelezen, had je ook gezien dat ik dus tussen april en juni heb gezocht en niets kon vinden dat nog niet was verzegd...
Lizzyy schreef:Net terug van de dierenarts.. ze is inderdaad zwanger. Waarschijnlijk tussen de 28 en 45 dagen. Weghalen zou een te grote belasting voor haar zijn, vandaar dat we ze wel laten komen.
Gelieve geen reacties met 'te veel kittens of slecht voor haar, dat weet ik, het is ook niet mijn keuze!! Daar heb ik dit topic ook niet voor geopend. We zijn al 5 kittens kwijt tot nu toe, en veel meer gaan er waarschijnlijk niet komen. Daar hoeven jullie je niet druk om te maken.
anneliesdj schreef:Een poes draagt 65 dagen, lijkt me dat als ze op 30-40 dagen zit dat wel weggehaald kan worden?
De waarschuwingen die hier al genoemd zijn zijn niet voor niets ts, je poes loopt echt risisco.