Jola, je bent de enige niet hoor. De originele namen herken ik nog ( is choco rocky road? Zoja, broer vn lot) Maar met alle nieuwe namen ben ik helemaal de weg kwijt... Oh sanne, leuk! Eigen nestje of aankoop?
Choco komt uit het eerste nest van Lenthe: Iepie, Nena, Nino en Choco (allemaal gecastreerd). Lotte komt uit het tweede nest van Tessa waarvan ook alle andere kittens gecastreerd zijn. Gioia (Olijfje) komt uit het laatste nest, ook Olijfje is de enige die nog open is uit het nest.
Limoen
Geplaatst: 12-08-14 14:17
Duhelo schreef:
Oh sanne, leuk! Eigen nestje of aankoop?
Geen eigen nest, Isa is gesteriliseerd. Ze krijgt er misschien een vriendje bij.
Bakkabouter heeft ( buiten ons, er blijft zowiezo een terrortje bij ons) eerste keus uit het nest van lot
bakkabouter
Geplaatst: 17-08-14 21:03
Keet schreef:
Ga je voor een kitten?
2 Zelfs! Waarvan eentje van Lotje, en de andere wordt er mogelijk een van Olijfje, al moeten we daar nog rustig afspreken en kijken hoe en wat precies
Kleine toevoeging: Mijn vroegere droom was om een kitten te kunnen houden uit een nestje van Sky aka Cherry Blossom (zusje van Lotje). Omdat Sky ondertussen een vrolijk en rustig gecastreerd leventje lijdt bij mijn ex, gaat dat dus niet meer lukken. Toen ik hoorde dat Lotje een nestje verwachte, ben ik daar zo ongeveer bovenop gesprongen van vreugde, dichter bij een "eigen" nestje dan dat zou ik niet geraken. Heel stiekem ben ik nogal verliefd op tabby's, en die zullen er naar alle waarschijnlijkheid bij Lotje die bijzitten. Maar aangezien je kittens toch best per 2 laat opgroeien geeft me dat het perfecte excuus om een leuk gestreept vriendje te zoeken voor een van Lotjes kittens
Laatst bijgewerkt door bakkabouter op 17-08-14 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat leuk, kittens. Ik heb 2 birmanen waarvan er nu 1 hoogdrachtig is. Nu dag 59 gerekend na 1e dag bij de kater. Heeft er 5 dagen gelogeerd dus verwacht volgende week de kittens.
foto's plaats ik telkens hier https://www.facebook.com/groups/250768175130231/ op bokt uploaden via telefoon is niet erg handig. Ze staat niet echt zwaar, dus heeft het niet echt lastig, ik denk dat er niet zo heel veel kittens gaan zijn, maar dat is mss wel beter voor een eerste dracht vorige week was ze zich constant aan het verleggen, haar buik aan het samen trekken en aan het miauwen, ik vermoed dat de kittens bewogen. Ze komt constant zodat ik aan haar buik moet wrijven, en dan uit het niets wordt ze boos en klauwt naar mij.
Ik heb ze. Woensdag op donderdag nacht. Bevalling ging moeizaam en nageboortes bleven erop dus werd rondje dierenarts. Kittens paar keer fles bij moeten geven en moeder dwangvoeding. Inmiddels groeien de kittens goed zonder fles en begint moeders te eten Ze heeft er 4