Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prugelpiet schreef:Ik zou naar je buurman gaan, straks zit jij met een kat met een spijkergat in zijn pootje bij de DA, grote kans dat dat gaat ontsteken. Ben je veel meer geld kwijt dan dat je samen met de buurman een andere oplossing bedenkt.
Hier lopen ze ook gewoon buiten hoor, er zijn hier genoeg katten buiten trouwens. Oude kat heeft een keer bij iemand binnen de vitrage kapot getrokken. Niks aan de hand, dat vergoeden wij wel, is onze kat immers. Niks aan de hand, geen kwade buren niks. Sfeer is er prima opgebleven.
Billy schreef:Ander scenario. Naast de terriers heb ik ook een poedel. Een grote blije lummel waar geen spier kwaad in zit. Die domme klojo wil met de kat spelen, en de kat slaat hem een oog uit. Ik heb gezien dat het de siamees van de buurman is, duidelijk herkenbaar, zo loopt er geen tweede. Wat denk je dat de buurman zegt als ik vertel dat mijn Billy zijn oog kwijt is door zijn kat? Natuurlijk, ik betaal de rekening van de dierenarts wel?
. Pandora2 schreef:Ik zou, denk ik, ook eens zien of met de buurman hierover te praten valt. Er bestaan sprays die katten ver van bepaalde dingen houden, of zelfs helemaal uit je tuin houden ( zelf geen ervaring mee, maar ik zie af en toe aanbiedingen ). Misschien kan je dit overwegen en zelf die sprays voor hem kopen ?

Billy schreef:Sja, ik ben nuchter, ik ben dol op beesten, maar wel binnen bepaalde grenzen.
Ik ben geen ultieme beestjesknuffelaar, daar heb je gelijk in....
Dit was een reactie op cowgirl die haar reactie weggehaald heeft omdat ze ruim over de schreef gegaan was en op de man speelde
Cowgirl schreef:Nou ja het is mij wel duidelijk dat een overgroot deel van BOKT een spuughekel aan katten heeft en aan hun baasjes.

Cayenne schreef:Cowgirl schreef:Nou ja het is mij wel duidelijk dat een overgroot deel van BOKT een spuughekel aan katten heeft en aan hun baasjes.
Tja, dat denk ik soms van de katteneigenaren zelf aangezien die hun dieren moedwillig zoveel risico's op straat laten lopen. Als je van je dier houd beperk je die risico's toch zoveel mogelijk?