In de afgelopem 2,5 jaar heb ik dus al heel vaak sorry gezegd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

noordje schreef:Vliegen en muggen gaan er aan bij mij. Omdat ze irritant zijn en ziektes kunnen overbrengen.
Even een vraagje aan degene die insecten niet doodmaken: eten jullie vlees?
femo schreef:maar zilvervisjes kunnen er toch niets aan doen dat ze een zilvervisje zijn? ik vind ze ook heel goor hoor, maar ik wil maar zeggen dat ze net zo onschuldig zijn als vlinders.

CaPrIoLe`79 schreef:
Arrabel schreef:Maar ik kan ze dus niet dood slaan, ik vind niet dat ik het recht heb om een leven te nemen alleen maar omdat ik hem irritant vind.

Liesje89 schreef:Ik ben postbezorger en per dag vermoord ik gemiddeld 2 tot 3 slakken.. Dat vind ik dus echt verschrikkelijk maar als ik mijn post vast heb kan ik de grond niet zien. Ik zeg ook altijd sorryIn de afgelopem 2,5 jaar heb ik dus al heel vaak sorry gezegd
noordje schreef:Even een vraagje aan degene die insecten niet doodmaken: eten jullie vlees?
Pluizebolpum schreef:noordje schreef:Even een vraagje aan degene die insecten niet doodmaken: eten jullie vlees?
Yep, ik wel. Notoire vleeseter. In kleine porties en niet elke dag, maar toch. Ik weet ook waar het vandaan komt en heb zelfs bekeken hoe het van levend wezen naar stukje biefstuk werd getransformeerd. Kan ook rustig naar een spin kijken die een vlieg aan het leegzuigen is of op tv naar een roofdier die een gnoe of zebra pakt. Dode beesten heb ik ook geen moeite mee. Ik heb al zoveel muizen in verschillende stadia van ontbinding gezien dat ik wat dat betreft wel wat kan hebben. Heb er ook niets op tegen dat anderen iets minder wattig zijn en wel gewoon een vlieg of ander insect omleggen maar zal het zelf gewoon niet zo snel doen. Tenzij ik een schildluizenplaag krijg. Die gaan om en dan ga ik roze koeken maken.
noordje schreef:Vliegen en muggen gaan er aan bij mij. Omdat ze irritant zijn en ziektes kunnen overbrengen.
Even een vraagje aan degene die insecten niet doodmaken: eten jullie vlees?