Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
delerium schreef:Ze heeft overleg gehad met de DA en is logischerwijs diep verdrietig over het verlies van haar hond.
Is het echt nodig nu met allerhande verwijten te komen? TS heeft genoeg aan zichzelf en daar ongetwijfeld niet een paar vingerwijzende bokkers bij nodig
Roosch schreef:delerium schreef:Ze heeft overleg gehad met de DA en is logischerwijs diep verdrietig over het verlies van haar hond.
Is het echt nodig nu met allerhande verwijten te komen? TS heeft genoeg aan zichzelf en daar ongetwijfeld niet een paar vingerwijzende bokkers bij nodig
Juust, helemaal mee eens. Dit had waarschijnlijk niet opgelost kunnen worden, hoe snel ze er ook bij was.
Sterkte TS, erg naar.
tokedri schreef:Ik ben fokker en spreek altijd met alle mensen af dat ze bij nood contact opnemen . Ik zou het vreselijk vinden als een van mijn pups...ook al zou ze 9 jaar zijn, onnodig lijdt omdat de mensen te laks zijn om naar een goede kliniek te gaan
Kuggur schreef:tokedri schreef:Ik ben fokker en spreek altijd met alle mensen af dat ze bij nood contact opnemen . Ik zou het vreselijk vinden als een van mijn pups...ook al zou ze 9 jaar zijn, onnodig lijdt omdat de mensen te laks zijn om naar een goede kliniek te gaan
Een fokker ja, van ierse wolfshonden toch? Die een gemiddelde levens verwachting hebben van zeven jaar. Dat is twee jaar minder dan de leeftijd waarop de hond van de ts is gestorven.
De ironie is oorverdovend.
,maar die zullen ze op ijsland niet hebben..Kuggur schreef:tokedri schreef:Ik ben fokker en spreek altijd met alle mensen af dat ze bij nood contact opnemen . Ik zou het vreselijk vinden als een van mijn pups...ook al zou ze 9 jaar zijn, onnodig lijdt omdat de mensen te laks zijn om naar een goede kliniek te gaan
Een fokker ja, van ierse wolfshonden toch? Die een gemiddelde levens verwachting hebben van zeven jaar. Dat is twee jaar minder dan de leeftijd waarop de hond van de ts is gestorven.
De ironie is oorverdovend.
Mist schreef:Dieren gaan niet dood aan Parvovirus zelf, het virus vermenigvuldigt zichzelf explosief in het maag/darmstelsel en vernietigd de witte bloedlichaampjes (die je nodig hebt om een virus af te weren, elimineren) na een dag of 5 ligt dus heel het imuumstelsel stil, het maag/darmstelsel zit vol met bacterieen die dan vrij spel hebben, met alle dodelijke gevolgen van dien.
Sterkte verder, heb dit uitgebreid opgeschreven zodat andere mensen hier misschien iets aan hebben.
) en jij kan als fokker door de telefoon ook geen diagnose stellen. Dus hou op te doen alsof je als fokker alles altijd weet, dat is niet zo. Kugger, iemand afrekenen op het ras wat hij of zij fokt is niet eerlijk i.m.o. er zijn namelijk tal fokkers van 'gezonde' honden rassen die ook maar raak vermeerderen en verder niks doen. Je moet mensen beoordelen op hoe ze met hun honden omgaan en wat hun fok doel is, i.p.v. met bakstenen voor je ogen maar wat raak typen op internet.franka75 schreef:tokedri schreef:Ik ben fokker en spreek altijd met alle mensen af dat ze bij nood contact opnemen . Ik zou het vreselijk vinden als een van mijn pups...ook al zou ze 9 jaar zijn, onnodig lijdt omdat de mensen te laks zijn om naar een goede kliniek te gaan
ze hebben gebeld maar als de da niet komt