Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Arc_En_Ciel schreef:Ik heb echt zitten gieren om dit topicniet omdat de hond pijn had oid, dat is hartstikke vervelend, maar meer om de reacties..
Fanta1; Fijn dat je een hekel hebt aan kinderen, maar voor veel mensen is een hond toch net wat minder belangrijk dan hun eigen kindWel vind ik dat je gelijk hebt dat je zegt dat de hond recht heeft om zich te verdedigen. Dat wij mensen de hond als minder belangrijk zien wil inderdaad niet zeggen dat dat inhoudt dat de hond zich niet mag uiten.
TS, zoals al eerder gezegd haalt een hond inderdaad geen geintjes uitik vond het wel grappig dat je dat zei trouwens, maar het is helaas niet zo
Yamcha schreef:'t Is niet omdat je ergens een verslag over schrijft dat je er per se verstand van hebtvind ik nu niet een heel sterk argument.

Yamcha schreef:'t Is niet omdat je ergens een verslag over schrijft dat je er per se verstand van hebtvind ik nu niet een heel sterk argument.
hhensens schreef:Arc_En_Ciel schreef:Ik heb echt zitten gieren om dit topicniet omdat de hond pijn had oid, dat is hartstikke vervelend, maar meer om de reacties..
Fanta1; Fijn dat je een hekel hebt aan kinderen, maar voor veel mensen is een hond toch net wat minder belangrijk dan hun eigen kindWel vind ik dat je gelijk hebt dat je zegt dat de hond recht heeft om zich te verdedigen. Dat wij mensen de hond als minder belangrijk zien wil inderdaad niet zeggen dat dat inhoudt dat de hond zich niet mag uiten.
TS, zoals al eerder gezegd haalt een hond inderdaad geen geintjes uitik vond het wel grappig dat je dat zei trouwens, maar het is helaas niet zo
ik heb het misschien een beetje verkeerd gezegd maar ik bedoelde dat mijn hond wel vaker dit soort fratsen uithaalt (lees buiten niets aan de hand en binnen ineens "o zo zielig") een hond zal inderdaad geen geintjes uithalen daar heb je volkomen gelijk in.. maar ze heeft drommels goed door dat hoe zieliger ze doet hoe meer aandacht ze krijgt![]()
en AfricanLady: zoals ik al zei.. ik was er niet bij!
ilaan: we letten inderdaad beter op met kleinere kinderen en ook kleinere honden... we denken dat het iets met oogcontactt te maken heeft op gelijke ooghoogte voelt ze zich 'baas'
okee, dan snap ik wat je bedoelt. hhensens schreef:Yamcha schreef:'t Is niet omdat je ergens een verslag over schrijft dat je er per se verstand van hebtvind ik nu niet een heel sterk argument.
oké ik snap wat je bedoeld.... maar ik vind het sowieso leuk om me in dat soort dingen te verdiepen en heb dit ook gedaan... daarbij komt ook dat ik stage heb gelopen bij de DA en die heeft mij daar alles over verteld.