Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hooibergspinnen zijn prachtig en heel erg aaibaar. Heb een soort als-ik-een-hooibergspin-zie-moet-en-zal-ik-hem-aaien ziekte, die beesten zijn geweldig
Alhoewel ik er in huis niets van moet hebben, maar buiten op het gras
Maar van die dikke, grote spinnen moet ik echt niet hebben. Katten zijn soms ook best angstaanjagend en verder tsja niet zo heel veel eigenlijk.
Ik ben afgelopen zomer op stage geweest in een tomatenkas waar iedere week een doos met een stuk of 40 hommels werd gebracht. Na 3 maanden was ik eindelijk zover dat ik erlangs durfde te lopen en toen ging zo'n kreng zomaar op me zitten en stak me
En wespen vind ik helemaal een drama. En libelles vind ik ook eng 
Nachtlampje schreef:Oorwurmen. Daar heb ik echt een hekel aan. En spinnen zijn ook geen favoriet, vooral niet als ze rennen.
Moet bekennen dat ik tegen grote spinnen praat.
Komt namelijk vaak voor dat ik op de wc zit, en dan in zo'n spleet zo'n spin zie. "Haj. Zit je daar beetje eng te zijn. Wel goed stil blijven zitten tot ik weg ben."
En dan ren ik heel hard de deur uit
*Ligt hier spontaan dubbel*
) niet zo bang aangelegd maar toen ik bij een kennis in een loods was en deze liet de tamme beer los
en dat ding ging staan ( die klauwen
) en ook nog begon te praten, wist ik niet hoe snel ik weg moest komen
: wie gaat er nu op de loop voor tam beest
) Snollygoster schreef:Spinnen en vissen. Serieus, niet enkel haaien, maar alle vissen. Wanneer ik mijn eigen voeten in de zee niet meer kan zien ga ik eruit, wanneer ik iets tegen me aan voel zwemmen kan je me al helemaal het water uitsleuren