Niet zindelijk wordende hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

suus_pepper

Re: Niet zindelijk wordende hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 14:06

Ik heb het er met mijn moeder over gehad en als deze zak leeg is gaan we naar de dierenwinkel om op zoek te gaan naar betere brokken!

Verder denk ik net zoals jullie dat het aan het begin mis is gegaan. Hummer heeft al een paar dagen braaf buiten gepoept en geplast. We gaan nu vaker met hem naar buiten en tot nu toe helpt dat!
Bedankt allemaal :j

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 18:33

Wat fijn om te horen dat er beterschap in zit!

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 19:14

De brokken van de dierenwinkel ben ik ook niet weg van. Wat betreft kwaliteit-prijs verhouding dan. Online kun je ook brokken bestellen, gratis verzending. (Zooplus)

YouknowmeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 19:27

Persoonlijk zou ik beginnen met hem om de 3 uur uitlaten, na het slapen en na het spelen nog een keer.
4 x 20 minuten vind ik persoonlijk erg weinig voor een hond.
Lees dat het beter gaat door het meer uit te laten, ga zo door. Uiteindelijk kan je de tussen tijd vergroten.

schuimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 00:14

Ts: top dat je wat doet met de tips! En betere brokken zijn helemaal mooi!

Wat betreft een ander merk brok zoeken: Een duurdere brok is niet persé een betere brok, kijk even kritisch naar de ingrediëntenlijst! Het hoofdingrediënt hoort vlees te zijn. De lijst lees je als volgt: het ingrediënt wat als eerste genoemd wordt is ook in percentages het meest aanwezig in de brok, het 2e ingrediënt als volgende enz...
Wil je een kwalitatief goede brok, zou vlees dus sowieso al het eerst genoemd moeten worden.
Kijk eens op deze site: http://brokkenvergelijken.wordpress.com/
Hier kun je mooi zien uit hoeveel % vlees welk merk brokken bestaat. Dan zie je ook direct het probleem van pedigree: 4% vlees...
Succes ermee!