Jullie mening over hondje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:32

En daarbij, Basenqua's simpele oplossing (homeopathie) werkt simpelweg niet.

Anoniem

Re: Jullie mening over hondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 08:41

Ik lees op honden forum dat voer voor gewrichten met nog een poeder wat ik heb besteld erg goed zijn werking doet, dat ze zelfs de metacam zijn gestopt.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 11:48

Bassenqua schreef:
Urielle schreef:
We gaan met hem overigens zoals al eerder aangegeven geen medisch traject meer in, als hij pijn heeft laten we hem gaan, dan gaan we er geen medicatie meer inpompen.

Als jou hondje ofwel een hernia, Cauda Equina of spondylose heeft stikt het dier van de pijn en daar laten jullie hem gewoon mee door hobbelen? Terwijl dat op zo'n simpele manier op te lossen is ?Lekkere baasjes zijn jullie!!! :(
Een dier hoeft niet perse te gillen en krijsen om pijn aan te duiden, vooral honden met rugproblemen zijn loeihard omdat het een proces is wat al jaren aan het sluimeren is en ze dus mee groeien in de pijn, als ze al gaan gillen of piepen kun je er vanuit gaan dat het hel is voor de hond!

Ga eens naar een DA, lijkt mij dat die de aangewezen persoon is om te bepalen of hij pijn heeft of heb je er zelf voor geleerd ? Of komt het er op neer dat er geen geld aan uit gegeven wil worden?

Toch kan ik me deze reactie wel voorstellen. Beter worden doet hij niet meer. Maar je kunt het wel zo dragelijk mogelijk maken.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 14:22

En dat is waar Urielle waarschijnlijk hard mee bezig is. Als het haar niets zou schelen, zou ze ook geen topic openen voor adviezen.
Om haar dan maar een lekker baasje!!! :( te noemen die het dier gewoon laat doorhobbelen is onnodig kwetsend.
Ik snap dat nooit. Waarom moet een advies altijd bijgestaan worden door een persoonlijke sneer? Want dat doet de rest van het advies teniet. Ik zou nooit naar iemand luisteren die mij beledigt, zelfs als die persoon 100% gelijk heeft, de echte boodschap komt dan toch niet aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 08:24

Bassenqua, of je dier pijn heeft, kun je inderdaad zelf zien ja....en artrose bv gaat niet over, maar soms komt er verbetering met bep. Voedingsstoffen. Zit in het zelfde schuitje als Urielle, ik ga nog iets proberen en dan is het ook einde oefening...

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 12:08

Bassenqua, sommige honden laten pijn niet snel zien maar geloof me maar, als ze echt pijn hebben, bijten ze wel. Als het zover zou komen, dan weet Urielle wel wat te doen.