maar daarna gingen de wondjes van Sientje nog niet over. We zijn uiteindelijk maar weer naar de dierenarts geweest, een andere dan eerder en het bleek dat ze een vlooien allergie had. We hadden helemaal geen vlooien maar ze hoeft maar buiten te lopen en 1 te bijten en er weer af te springen om er last van te krijgen. Toch hebben we het hele huis schoon gemaakt en bij de dierenarts heeft ze antibiotica gekregen. We merken nu al dat ze een stuk vrolijker is, haar haar groeit weer mooi en heeft geen korstjes meer.Dus even kort: het zou stress kunnen zijn maar het kan ook een vlooien allergie zijn. Zou je eigenlijk door de dierenarts moeten laten na kijken. Er is mij laten vertellen dat een vlooien allergie meestal bij de billen begint en langzaam doortrekt tot haar kop. Als het andersom is vanaf het hoofd naar de billen is er kans op een allergie voor het eten.
[editje] heerlijk, heb het weer eens niet goed door gelezen. En heb gezien dat het vlooien allergie is. Wat sneu
hopen dat je katje snel op knapt! Ik neem aan dat ze ook antibiotica heeft gekregen?
ik heb haar net weer vlooienpillen gegeven en ik zie ook nooit een vlo.
alleen is onze kat een smoke.

en het hele huis op zijn kop gezet en behandeld,
en elke maand vlooien druppels geven.
tnx voor je oplettendheid
.
ik moet ze altijd onder dwang achter in haar keel zien te krijgen en dan nog enorm opletten dat ze ze niet ophoest.