Als ik er een hond bij zou willen zou het ws ook maanden duren voor die er daadwerkelijk is, als ik die tussentijd iemand van familie met een pup zou komen als 'kado' zou ik totally not amused zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kaartje23 schreef:En waarom heeft degene die 100% zeker een hond wil dan nog geen hond zelf gekocht?
En pak je door een hond uit te kiezen voor degene ook niet de pret van degene af van het zelf uitkiezen? Het is toch leuk als je een hond gaat nemen om je te verdiepen in rassen en kijken met welke hond je een klik hebt?
"kimmie261 schreef:Kaartje23 schreef:En waarom heeft degene die 100% zeker een hond wil dan nog geen hond zelf gekocht?
En pak je door een hond uit te kiezen voor degene ook niet de pret van degene af van het zelf uitkiezen? Het is toch leuk als je een hond gaat nemen om je te verdiepen in rassen en kijken met welke hond je een klik hebt?
omdat dat een heel verhaal is,wil het best vertellen hoor,maar laten we het ermaar op houden dat diegene vooral veel 2de hands honden heeft en dat deze precies moest passen bij zijn oude hond die hij toen nog had,en nee deze man vind alle honden lief die in zijn leven komen,heeft verder ( buiten het ras,dat weet ie nl al zo'n 30 jaar welk ras die wil,dus daarin verdiepen hoeft dan niet meer) weinig voorkeuren en wensen,enige voorkeur en wens die hij had dat het moest passen bij zijn teefje,en voor de rest...geen wensen......scheelt ook weer....