anneliesdj schreef:Ik ben heel benieuwd hoe jij op een makkelijkere, vriendelijkere en vooral snellere manier hetzelfde wilt bereiken? Want dan verdien jij ook zeker een televisieprogramma

Als je wel of niet op televisie komen als graadmeter voor talent wilt zien? Iedereen weet toch dat een televisie programma meestal niet naar degene gaat die het best is in zijn vak maar die het meeste leuke, spectaculaire en charismatische televisie mens is. Ik durf bijvoorbeeld wel te stellen dan de blonde dozen die bij RTL die namiddag programma's over huizen presenteren niet de beste makelaars van Nederland zijn
. Ik heb wel trainers in het echt gezien waar ik meer van onder de indruk was dan van Cesar omdat ze veel minder ingewikkeld doen en denken en toch gewoon het probleem oplossen. Zonder de metaliteit dat als je ergens op slaat het wel weer normaal doet
anneliesdj schreef:Ja wellicht maar denk je dat ik dat niet al geprobeerd heb?
Hij luisterd super goed, vind koekjes heerlijk, maar domiante mannetjes horen niet in zijn omgeving dus dat is belangrijker. Wellicht kan ik hem lang genoeg afleiden tot het andere mannetje binnen striking-range is, maakt het er niet leuker op.
Nee als er gefixeerd wordt krijgt hij correctie, als hij daar goed op reageert krijgt hij meteen daarna ook wat lekkers. Meer aandacht wil ik er ook niet aan besteden want hoe meer ik dat doe, hoe meer hij het gevoel heeft zichzelf en mij te moeten verdedigen, dus dat werkt alleen maar averechts.
Wat ik net al zei: Ik zie in dit soort topics trouwens heel vaak opmerkingen in de trant van "jij wilt dus liever dat dit (insert: rampsenario a t/m Z) gebeurt dan dat ik (insert: alleen oplossing A) doe", imo ben je wel heel makkelijk voor een gat te vangen dan, voor de meeste problemen bestaat echt wel meer dan 1 aanpak. Misschien moet ik daar dan aan toevoegen waarschijnlijk ook nog meer dan 2 of 3, en dan maakt het ook nog uit wie het toepast vaak, maar ik ben geen trainer en als ik dat wel was zou ik niet gratis werken