Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Princesspres schreef:Sappos schreef:
Woon helaas bij mijn ouders, had ik op mezelf gewoond in een huis met tuin en financieel stabiel etc.. had ze m mogen komen brengen
Om vervolgens je spulletjes waar je hard voor hebt gespaard onder te laten zeiken door een kat?
Ik ben absoluut tegen het inslapen van dieren omdat de mens er niet mee om kan gaan.
Maar even serieus. Als zo'n kat je hele huis onder piest, alles gaat ruiken en is goor.JOUW thuis , je veilige basis. .. sorry als je zo'n beetje alles hebt geprobeerd is de koek toch zeker op.
Stel er zijn jonge kindjes in het spel...
Ts. Ik zou met je noodkreet naar de dierenarts gaan en zien wat die voor je kan betekenen nog
Of ze blijft met het gevolg dat ze misschien jaren lang in dat asiel in een klein hokje moet zitten, dat wil je toch ook niet.. Kan ze niet naar zo'n kattenopvang, waar katten met meerdere in een grote ren zitten? Alhoewel me dat ook lastig lijkt met elke dag 2 pilletjes. Maar je kunt wellicht informeren? of is ze niet sociaal met andere katten? Anders kun je toch nog zoals hierboven staat met een gedragstherapeut proberen en anders zou het voor mij ook afgelopen zijn.
Onzindelijk is echt heel vervelend.. 8nnemiek schreef:Heb je ook al eens vers vlees gevoerd? Ook vanwege een eventuele allergie natuurlijk, maar ook omdat dat veel minder zout is dan de brokken en de kat daardoor ook weer minder drinkt en dus minder plast.
joyfordogs schreef:we hebben contact gehad, ik heb ook mijn zorg geuit over het feit dat het nu een binnenkat is en dat ze hier echt buiten komt te wonen. Er zijn genoeg schuilmogelijkheden, maar geen verwarming, daar waar onze katten wonen.
2 keer per dag een pilletje is voor ons geen probleem, we komen veel bij de paarden en daardoor ook automatisch bij de de katten.
Maar ze zal in het hooi moeten slapen of 1 van de mandje, maar alles zonder verwarming, ik vraag me dus af of dit de tijd is om haar te verhuizen.