Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Billy schreef:Nog een opmerking:
Vergeet niet dat een dierenarts stopt met verdienen op het moment dat jij de hond in laat slapen....
Die zullen vaak nog van alles proberen en onderzoeken, want ze willen ook op wintersport...
Heel veel sterkte iig!
Joolien schreef:Billy schreef:Nog een opmerking:
Vergeet niet dat een dierenarts stopt met verdienen op het moment dat jij de hond in laat slapen....
Die zullen vaak nog van alles proberen en onderzoeken, want ze willen ook op wintersport...
Heel veel sterkte iig!
Gelukkig zijn er genoeg dierenartsen die gewoon willen dat het beestje blijft leven.
Maar ik vind lekker kunnen rennen wel belangrijk voor hem, heeft hij ook nodig voor een gezond koppie. Liever 1 jaar lekker gek doen zoals kiki1976 zegt, dan drie jaar voorzichtig. Vinden wij ook geen hondwaardig bestaan en in dat geval zullen wij met zijn alle even goed overleggen en een eerlijk besluit nemen naar de hond.kiki1976 schreef:Ben ik helemaal met jullie eens. Dat is het advies van beide klinieken.
Vandaar wij er ook voor gekozen hebben hem lekker z'n gang te laten gaan. Hij doet namelijk niets liever dan heen en weer rennen en racen met onze boxer.
Klinkt voor sommige misschien cru, maar dan maar een paar jaar korter leven dan in een glazen kooitje opsluiten. Hij heeft in ieder geval wel geleefd.
het was het waard, gelukkig hebben we hem niet direct in laten slapen!!
Danique_G schreef:Uiteindelijk blijkt het geen van alle te zijn! Een ontsteking is het! Hij krijgt ontstekingsremmers en blijft tot en met maandag op de kliniek. Hij gaat er helemaal bovenop komenhet was het waard, gelukkig hebben we hem niet direct in laten slapen!!
Mooie oplossing kiki, 2 x per week is denk ik al meer dan de gemiddelde hond krijgt dus een goed leventje heeft.ie dan
Ceriadwen schreef:Ik zou dan toch voorzichtig op zoek gaan naar een andere dierenarts, want zo de plank misslaan is niet ok.