Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xLIESSSx schreef:geerke, ik heb bewust foto's gepakt waarop het niet of niet duidelijk te zien is
Ik plaats niet graag foto's openbaar van een hond die (naar mijn inziens) te mager is. Zou niet graag negatieve commentaar ontvangen of iets dergelijk
Er zitten in de reeks foto's wel afbeeldingen waarop het best duidelijk te zien is.

Moet haar drinkbak zo'n 4 keer per dag opnieuw opvullen, dus schat dat ze ongeveer 2 liter drinkt op een dag (uit haar drinkbak, buiten drinkt ze ook soms uit plassen of emmers met regenwater
). Lijkt op zich misschien veel, maar ze doet ook enorme inspanningen op de boerderij. Het houdt niet op met gewoon wat ronddartelen hoor
Op en af 2m hoge pakken hoog springen, achter een stok lopen, touwtrekken, rennen,... En vergeet natuurlijk niet het fabuleus mooi zijn 
Yoghurt is immers ook een zuivelproduct.
Niet teveel natuurlijk, ik wil geen hond met extreme diarree... Machie schreef:Ik heb mijn honden alle 3 schraal. Ik hou niet van dikke honden. Daarbij sport ik met eentje intensief en die wil ik helemaal geen gram te zwaar hebben. Bij mijn honden zijn de ribben goed te voelen, net als de heupbotten. Verder zijn ze super energiek en hebben glanzende vachten. Gezond dus, in mijn ogen. Al vinden veel mensen in mn omgeving ze wat mager. Tsja... het straatbeeld laat dikkiedikzak honden zien...

Ze staat nu normaal boven de voerbak en kijkt ook niet zo snel meer op als ze iets hoort (enkel nog bij harde geluiden, dan schrikt ze en kruipt ze angstig terug)Bassenqua schreef:Het is net wat je wil TS, je kunt alle kanten op.
Lotgering wordt vaak geadviseerd maar ik vind dit erg slecht vers vlees voer, goedkoop maar ik wil het mijn hond niet voeren. Ga je eens in lezen, er is veel verschil in vers vlees vloer, ook wat prijs betreft maar ook wat samenstelling betreft.

koenlover schreef:Bassenqua schreef:Het is net wat je wil TS, je kunt alle kanten op.
Lotgering wordt vaak geadviseerd maar ik vind dit erg slecht vers vlees voer, goedkoop maar ik wil het mijn hond niet voeren. Ga je eens in lezen, er is veel verschil in vers vlees vloer, ook wat prijs betreft maar ook wat samenstelling betreft.
Kan je ook uitleggen waarom je het zo slecht vind?
doei schreef:Mijn honden eten alleen maar kvv.
Welke merken ik je kan aanraden:
- Darf eko vind ik 1 van de beste
- Tammenga
- Barf
- Naturis
- Carnibest
Al deze kvv hebben een natuurlijke calciumbron, namelijk bot.
Zorg dat je gemiddeld tenminste 5 diersoorten voert.
Om je hond aan te laten komen kies voor vettere diersoorten zoals eend, lam en geit.
)