JJane schreef:Benita schreef:Ik denk dat als je het hondje laat castreren en daarbij een gebitsreiniging laat uitvoeren, je heel veel problemen al hebt opgelost. Daarna met heel veel geduld, komt de rest wsl. ook wel goed. Maar ja, een vrouw van 80 heeft denk ik niet de tijd, geduld en lust om dit hondje het vertrouwen terug te geven.
Jammer voor de hond.
Nou dat weet je niet de ene 80 jarige is de andere niet. Ik zie hier in mn bejaarden buurtje genoeg met hun rolator de hond uitlaten.
Heb je helemaal gelijk in.
dan hoeft hij niet terug naar de broodfokker en ook niet naar het asiel. Kan me voorstellen dat iemand van 80 uberhaupt niet in staat is om het er helemaal bovenop te helpen. En over meerdere keren per dag uitlaten, misschien wil een kindje in de buurt dit wel doen voor een klein zakcentje?
Pfffff wanneer denken mensen toch eens na als ze een hond aanschaffen....... arme dier is weer de dupe, die wordt van hot naar her gesleept. Domme actie waar geen excuus voor is, neem nu je verantwoordelijkheid en geeft dat dier een goed level!
, zoals ik het begrijp gaat het hier om bedrog en is de koopovereenkomst niet geldig dus zou je je geld terug moeten krijgen