ik ga volgen, prachtige ouders en vast dadelijk prachtige baby's!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:Mooi dat je zoveel gezonde pups hebt! Gefeliciteerd.
Alleen vind ik het niet slim om de pups weg te halen meteen na de bevalling, dat gaat vaak fout.
Maar ik zie dat het hier wel goed is gegaan en uit je eerdere reactie´s te lezen weet je ook wel waar je mee bezig bent.
Bralindy schreef:anneliesdj schreef:Mooi dat je zoveel gezonde pups hebt! Gefeliciteerd.
Alleen vind ik het niet slim om de pups weg te halen meteen na de bevalling, dat gaat vaak fout.
Maar ik zie dat het hier wel goed is gegaan en uit je eerdere reactie´s te lezen weet je ook wel waar je mee bezig bent.
Je begrijpt me denk ik verkeerd anneliesDe puppen zijn tijdens de bevalling gewoon in de werpkist maar in dat rode kistje onder de warmte lamp. Mara kan er dus gewoon bij (we hadden ze ook aangelegd wanneer de weeën rustig waren) en de puppen zijn beschermd. Ook wanneer ze geboren worden laten we mara flink likken en schoonmaken, we halen ze dus niet weg
![]()
Eerste nacht is trouwens zeer goed verlopen!
Bralindy schreef:De reuen gaan volledig Bralindy.. [naam] King (naar paps) heten. De teven gaan dan dus Bralindy ... Amara heten.
Bralindy schreef:Gefeliciteerd!! Ja geweldig, zeker wanneer het goed gaat en groeit waar je bij staat!
We hebben de namen trouwens altijd zo gedaan, nooit een probleem gehad