girlyggirl schreef:Heb je de dierenarts die t niet nodig vond nog even ingelicht? (ik had even mn ongezouten mening gegeven denk...)
Vind ongezouten mening toch wel erg ver gaan. Had hem er zeker wel even op gewezen dat hij er goed naast zat, en ja, ook een andere dierenarts gezocht. Maar ook een dierenarts is een mens, en kan er naast zitten. Zeker omdat hij het dier niet kan zien, dus is het maar hopen dat de symptomen daadwerkelijk goed beschreven worden. Mijn dierenarts zegt in principe ook als ik 's avonds bel 'kijk maar even aan tot morgen, mocht het verergeren of mocht je het niet vertrouwen dan kun je altijd weer bellen en dan kom ik alsnog langs'. Nee, ik kan af en toe bot zijn, maar mag toch hopen dat de dierenarts er gewoon fout zat.
TS, fijn dat je alsnog door hebt gezet en een andere DA hebt gebeld. Ik hoop dat je hond snel herstelt! Een tip voor de volgende keer, beschrijf duidelijk de symptomen (dus meet ook zelf temperatuur op), en geef ook bijvoorbeeld aan bij de dierenarts dat je bijvoorbeeld die plastic zak hebt gevonden.