Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Je kunt ze alleen niet samen houden als je de kleuren zuiver wilt houden. Vuurtjes en citroentjes kweken onderling.
Zouden velen een voorbeeld aan kunnen nemen!
Heb zelf een 40 liter aquarium, een filter+pomp, plantjes, stenen en grind en that's it
Heb het zo 6 weken dacht ik laten staan, daarna 2 mannelijke guppie's er in en die doen het na 4 jaar nog steeds hartstikke leuk
Spelen, zijn actief maar niet onrustig, andere woorden ook zonder perfecte temperatuur (al is dat natuurlijk wel fijner voor ze) en tot op de bodem uitgezochte waterwaardes redden je visjes het echt wel.
dus ik neem eerst garnalen ( ik heb het nog niet ge vracht of het mag maar dat komt nog ) BaileyMix schreef:TS, wat goed dat je zoveel over hebt voor je vissen en dat je eerst goed informeert voor je ze aanschaftZouden velen een voorbeeld aan kunnen nemen!
Wel moet ik zeggen dat sommigen hier in het topic wel extreme maatregelen nemen hoorHeb zelf een 40 liter aquarium, een filter+pomp, plantjes, stenen en grind en that's it
Heb het zo 6 weken dacht ik laten staan, daarna 2 mannelijke guppie's er in en die doen het na 4 jaar nog steeds hartstikke leuk
Spelen, zijn actief maar niet onrustig, andere woorden ook zonder perfecte temperatuur (al is dat natuurlijk wel fijner voor ze) en tot op de bodem uitgezochte waterwaardes redden je visjes het echt wel.

je zult zien dat, als ze zich goed vermaken, ze snel baby garnaaltjes krijgen
.
. troytroy schreef:Ik dank toch dat 2 guppen in mijn aquarium passen hoor!