Storm schreef:TS, ik vind dat je een kanjer bent door jezelf het lot van het katje zo aan te trekken. Heel goed dat je haar gered hebt door haar bij je moeder neer te zetten.
Weet je huisgenoot nu dat ze bij je moeder is? Of zeg je dat het katje is ontsnapt? Sommige mensen zouden inderdaad nooit geen huisdieren mogen hebben en je huisgenoot is daar overduidelijk een van.
Succes met alles vlo-vrij maken en met het kleine katje!
Dankje! Jullie allemaal trouwens, jullie reacties doen me goed. Het laat me alleen maar meer inzien dat ik het juiste gedaan heb
Het katje is volgens haar nog altijd gewoon hier (ze is de eerst komende maand waarschijnlijk toch niet thuis) dus ergens in de loop van die tijd zullen we een appje/belletje doen dat ze ontsnapt is met nog een kat van mij, maar dat die van mij weer terug kwam/teruggevonden werd nadat we op zoektocht gingen.
Kiara krijgt een nieuw leven, dus ook een nieuwe halsband, waardoor we de oude halsband van haar met met een zoektocht ''vinden''. Dat laat toch vaak een stukje hoop varen...tenminste, dat deed het bij mij altijd wel.
Bij mijn ouders thuis komt ze toch niet meer door een ruzie met ze (ja, ze weet het voor zowel kat als mens goed te verpesten) en mijn broer heeft Kiara gisteren met liefde ontvangen. Gisteravond kreeg ik al appjes van mijn moeder, met foto's van de kleine hummel bij mijn vader op schoot, en op de bank lekker te slapen. Mijn moeder heeft de eerste vlooien al van zichzelf af kunnen plukken (zij is voor vlooien vaak een slachtoffer
), maar dat is het waard.
Echt super. Vlooien springen nu dus op mij, en zoeken een nieuwe gastheer, dus volgens mij komt er over een paar weken eindelijk een definitief einde aan de vlooien
Nogmaals, ik snap het idee wel, maar zou me toch knap banketstaaf voelen. 
Even her er der dingen regelen, en dan is het hoofdstuk met mijn huisgenootje officieel afgesloten.
Maar hij heeft al aangegeven mij een fijne huurder te vinden, en ik hoop dat daar dus wel iets in te regelen valt