Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ojajoh schreef:Esmeralda schreef:Als we erover gaan nadenken, wat er allemaal vies is, tja, dat is heel veel.
Mij gaat het erom, je legt eten in zo,n wagen, en tuurlijk was je dat even voordat je het gaat gebruiken
Het is gewoon het simpele feit, mensen maken hun eigen regels, honden horen gewoon niet in de winkelwagen.
En wat hier ook al gezegd was, kinderen die in de wagen zitten ipv het stoeltje, die zijn groot genoeg om zelf te lopen.
Gemakzucht is het eigenlijk allemaal
Ik snap echt niet waar je je aan stoort
mijn kind zit idd ook in de winkelwagen. Heb jij daar last van dan? Ik denk eerder dat je er last van hebt als ik mijn kind "los" laat lopen, niet luisterd en dan gaat lopen krijsen in de zaak
Met zitten in de winkelwagen is ze tevreden en heel erg lief.
Dus wat is het daadwerkelijke probleem?
Het probleem was honden in winkelwagentjes, geen vergelijking met een kind lijkt mij?
De winkel keurt het goed dus waarom zou ik er dan geen gebruik van mogen maken?
Mensen maken misschien hun eigen regels omdat de supermarkt dit toe laat
Dus niet klagen over de mensen maar bij de leiding van de supermarkt

gohya schreef:Bij de Gamma mag mijn hondje ook gewoon mee naar binnen als die in zijn mandje zit op het karretje.
Als het van de winkel mag,wat is het probleem dan? kijk daar ons niet voor op aan,maar de bedrijfsleider v.d. winkel.

fjordie333 schreef:ik stop straks mijn 2 honden in een karretje kijken of ik naar binnen mag, een hond is een hond als een klein hondje mag mogen de mijne ook. ze wegen samen 130 kilo
Boompje1985 schreef:fjordie333 schreef:ik stop straks mijn 2 honden in een karretje kijken of ik naar binnen mag, een hond is een hond als een klein hondje mag mogen de mijne ook. ze wegen samen 130 kilo
Maak dan wel foto's we willen het graag zien![]()

Dan zitten ze nog dichter bij het eten! Snap die gedachtegang echt niet.
en die kon echt niet thuis alleen blijven. Ze hadden een speciaal oud winkelwagentje voor het beessie. Daar legde mevrouw dan een krant in, hondje erop en dan stond ie aan de kant (niet in de weg) in de buurt van de kassa's. Bleef daar rustig zitten tot mevrouw de winkel doorgeschuiveld was. Toen ze last van haar rug had was er altijd wel een medewerker die hondje er even in tilde voor de oude dame (echt omaatje van in de 80 hebben we het over). ik vond dat prachtig, getuigen van medeleven en medemenselijkheid (heb wel eens gesprekje aangeknoopt met mevrouw. Hondje was alles wat ze had) Prima oplossing dus.