Bassenqua schreef:Er zijn meer biologische kvv's hoorDinapet, ropadog eko, carnibest eko, bandit etc..
![]()
Ik bestel nu vlees bij Degomeat/ best4dogs, deze twee sites zijn van dezelfde eigenaar. Bij best4dogs bestel je per 100 kg waardoor de kg prijs flink naar beneden gaat, kom nu uit op een 1,80 a 2,00 de kilo, afhankelijk welk soort je neemt. Bij hun zijn denk ik alleen de wild smaken biologisch. Ik voer overigens wel 5 verschillende soorten smaken om het compleet te krijgen maar dat geldt voor elke kvv.
Wil uiteindelijk over gaan naar barfen, Turqua vind dat zalig, ze krijgt nu weleens een makreeltje of zalmkarkas tussendoor, haar lijf reageert er goed op en ze vind het geweldig om daar mee bezig te zijn.
Maar eigenlijk is Darf geen kvv maar een nrv, zit best verschil tussen die twee.
weet je wel wat nrv is?.... Darf eco is wel degelijk een kvv, kantenklaar vers voer dus
ik vind kippenpoten niet te hard maar idd wel om mee te beginnen. daarnaast geef ik nooit kalkoen poten en nekken, niet alleen knetter hard maar ook splintert het flink
ik heb t een paar keer geprobeerd met konijn maar vind t helemaal niks. als je niet een heel prooidier voert liggen de percentages van het samenstellen ook "anders" (berekenen met kaal bot) en voeren geen groentes etc (overigens zit dat al in de magen vd prooidieren)