stitchlover schreef:Ik ben voor kattenbelasting, ik ben voor verplicht castreren en ik ben voor afschieten in natuurgebieden.
Als jij jouw kat op je eigen erf geen aangenaam leven kunt gunnen dan hoor je geen kat te nemen. Als jij geen ruimte voor een hond of paard hebt dan neem je er toch ook geen? Ik snap niet waarom katten opeens weer wel de ganse dag buiten andere mensen en dieren mogen lastigvallen. Ze brengen verkeer in gevaar en zorgen voor overlast. Daarnaast wat heb je aan een HUIS dier wat de hele dag op straat loopt en alleen binnen komt voor zijn bak brokken...
Ik verkoop hier geen onzin, mijn overburen hebben een aantal katten die continue buiten lopen en dat is echt geen pretje!
mag ik je er even aan helpen herinneren dat een paard ook onder huisdier valt? Denk dat als we jouw standpunt aan houden bijna 3/4 van bokt zijn paard wel kan inleveren.
Vind voor de rest dat katten gewoon normaal los moeten kunnen lopen. zoals iemand hier al eerder heeft gezegd zodra een paard 23/7 op stal staat miepen we allemaal maar een kat 24/7 binnen houden moet maar wel gewoon kunnen? Vind trouwens wel dat het zo netjes is om je kat te castreren of te steriliseren maar we kunnen niemand iets verplichten