Kenyada schreef:Sanne_Relax schreef:Nee, ik vind je zeker geen zeur!! Blijf met haar in gesprek, vraag waarom ze dit doet, ofje haar tips kan geven wat de opvoeding betreft. Of vertel haar waar ze hulp zou kunnen vinden (hondenschool of what so ever) En ja, dan wordt je in haar ogen misschien een zeur.. Maar ik zou dit echt niet aan kunnen zien!
Sorry hoor. Een hond 8 uur in bench?! Hell no! Ik verbaas me over het aantal mensen dat dit normaal vind. Wauw. Een paard 8 tot 9 uur op stal is hier op bokt bijna not done, maar een hond 8 tot zelf 9 uur in een bench is de normaalste zaak van de wereld. Een hond heeft ook bewegingsvrijheid nodig. Ik vind de grootste bench nog te klein voor een pup! Zorg dan dat de spullen in de kamer beschermd zijn van de hond dat hij niet kan slopen. Leer een hond alleen te zijn (ook tot op een zekere tijd).
Je mag zelf toch ook wel eens slapen? Die van mij slaapt bij mij op bed maar genoeg mensen laten de hond snachts in de bench. Dan is acht uur toch niet zo heel raar? Vergelijking hond/paard is ook ietwat vergezocht aangezien een hond toch iets meer uurtjes slaapt pd dan een paardje.
Flauw, natuurlijk moet je zelf slapen. Maar zorg dan wel dat je hond wat bewegingvrijheid heeft. Die van ons ligt regelmatig door de hele huiskamer heen. Ze heeft meerdere plekken waar ze graag slaapt. En mijn vergelijking hond/paard is naar mijn idee niet zo raar. . Het zijn beide bewegingsdieren die kilometers af kunnen leggen op een dag. Het gaat mij niet alleen om het slaapmoment, maar dat mensen de honden naast de nacht overdag ook nog in een bench houden. IK vind dat waardeloos.