Sta je wel even gek te kijken. Hoop dat jouw poes niet drachtig is want ze is inderdaad wel erg jong. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Percy schreef:Zo heb ik ooit wel een nestje gehad. Rode kater uit het asiel gehaald, bleek een poes te zijn waar we achter kwamen toen ze zich opeens vermenigvuldigdeSta je wel even gek te kijken. Hoop dat jouw poes niet drachtig is want ze is inderdaad wel erg jong.
Dat zijn de schaamlipjes, die zijn bij sommige poesjes groter dan bij anderenCitaat:Ik zie net een link, snap nu wel dat er verwarring kan zijn.
Bij mijn vorige kater zag je overduidelijk al ballen, ik dacht bij deze dat dus ook te zien.
De lapjeskat was een kater en de rode een poes. spatter schreef:ts sterkte met de poes!
ik vind het wel een erg grappig topic en verbaas me over de hoeveelheid mensen die hun dieren niet even inspecteren
zwart of witte vacht maakt natuurlijk geen drol uit om te zien wat het is, gewoon even de uitgangen nakijken en dat niet alleen , een poes zit te plassen, een kater echt niet maar goed dan zijn ze al wat ouder
dat mensen nou het verschil niet zien bij een vogelkuiken kan ik snappen, maar bij zoogdieren is het toch niet zo ontzettend moeilijk
Cayenne schreef:Ach ja, een kennis van mij had een lapjeskat en een rode kat. Ze was er van overtuigd dat de lapjeskat een poes was en de rode een kater, want zo zou het altijd het geval zijn bij deze twee kleuren. Het was dus precies andersomDe lapjeskat was een kater en de rode een poes.
spatter schreef:ts sterkte met de poes!
ik vind het wel een erg grappig topic en verbaas me over de hoeveelheid mensen die hun dieren niet even inspecteren
zwart of witte vacht maakt natuurlijk geen drol uit om te zien wat het is, gewoon even de uitgangen nakijken en dat niet alleen , een poes zit te plassen, een kater echt niet maar goed dan zijn ze al wat ouder
dat mensen nou het verschil niet zien bij een vogelkuiken kan ik snappen, maar bij zoogdieren is het toch niet zo ontzettend moeilijk
Of heb je het over sproeien? Da's weer ander gedrag dan gewoon je blaas legen.
We woonden toen op een boerderij en daar gingen ze echt niet op de bak. Hier doen ze het ook niet op de bak. Hij staat er voor de show maar hun behoeften doen ze in de velden.