Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laura_x_ schreef:Even als 'leek', zelf geen ervaring met algeneters namelijk..
Ik hoorde van een kennis dat algeneters de vissen aanvreten en dat je daarom absoluut niet algeneters in je aquarium moet hebben, klopt dat?
Ik hoorde van een kennis dat algeneters de vissen aanvreten en dat je daarom absoluut niet algeneters in je aquarium moet hebben, klopt dat?
biancalaylo schreef:Hahahaha blijf het grappig vinden hoe mensen in verdediging schieten. Ik doe dier verzorging heb ongeveer me hele leven vissen. Nu een groot aquarium die maak ik 1x in de 3maanden? Schoon en me visjes doet het prima. En kom op mishandeling van een visje????.. Dalijk is het nog mishandeling van een mier omdat je erop staat hahaha dit gaat te ver...
_San87_ schreef:LoveUggs schreef:En hoe zit het dan met de eerste in het rijtje...?
Of zo'n Black Molly? (Die laatste even uit m'n hoofd) zijn beide ook niet groot?
Je bak is te klein voor alle vissoorten. 12 liter is gewoon veel en veel te weinig voor welke vis dan ook.
anneliesdj schreef:_San87_ schreef:
Je bak is te klein voor alle vissoorten. 12 liter is gewoon veel en veel te weinig voor welke vis dan ook.
Er kan wel degelijk vis in, maar dan wordt het een speciaalbakje (met 1 of max 2 soorten).
Een kleiner bakje is moeilijker draaiend te houden, groter is altijd beter, ook voor de vissen.
? Beetje omgekeerde wereld, hé._San87_ schreef:Er kan pertinent geen vis in een bakje van dergelijke inhoud. Geen enkele (serieuze) aquariaan zal dat doen en op de grotere en kleinere aqua-fora wordt je digitaal afgeschoten als je het alleen al oppert.
En terecht.
_San87_ schreef:biancalaylo schreef:Hahahaha blijf het grappig vinden hoe mensen in verdediging schieten. Ik doe dier verzorging heb ongeveer me hele leven vissen. Nu een groot aquarium die maak ik 1x in de 3maanden? Schoon en me visjes doet het prima. En kom op mishandeling van een visje????.. Dalijk is het nog mishandeling van een mier omdat je erop staat hahaha dit gaat te ver...
Wat goed van je. Wil je een koekje?
biancalaylo schreef:_San87_ schreef:
Wat goed van je. Wil je een koekje?
Wat een kinderachtige reactie
. Chloor gebruiken is inderdaad gewoon je reinste dierenmishandeling. Chloor is puur vergif voor vissen (en andere dieren en planten).