kimmie261 schreef:er is dan ook niets mis met "gepureerd" ( neem aan dat dat gemalen vlees is? ) vlees,genaamd kvv,darmwerking is dan gewoon super...
wordt soms zo moe van dat extreme gedoe tegenwoordig...
laat mensen nu gewoon lekker kvv gaan voeren,waar hélémaal niets mis mee is...kunnen ze altijd nog daarna overgaan naar zelf samenstellen als ze dat willen,ik blijf erbij dat zelf samenstellen niet voor iedereen weggelegd is,plus dat je écht moet weten wat je voert en geeft..
En een hond hebben die het blijft eten. Ik heb anderhalf jaar barf gevoerd, maar waar mijn volwassen hond eerst alles at, werd dat steeds minder. Tot ze qua bot alleen nog lam en konijn at en qua orgaan alleen pens. Dat is dus veel te eenzijdig, dus zijn we terug op kvv met lam en konijn als knaagwerk. Plus een pensdag en een zalmdag.
(okee en ik ben zo'n muts die 4 verschillende merken afwisseld
)Ik wil geen bedrijf dat barf voor mij samenstelt. Ik ken idd bedrijven die een menu voor je maken, maar die hebben dat ook maar geleerd door zich in te lezen. Precies wat ik zelf gedaan heb en het nog 100 keer heb laten controleren door mensen met meer ervaring. Dus barf maken, nee. Een barf menu samen stellen, ja die bedrijven ken ik.