Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JCDJK schreef:Aaaaaah ten eerste; wat een geweldig mooie hond heb jij!![]()
Ten tweede: ik vind dat een hond 4keer uit moet.. Dat deden we wel met onze hond (inmiddels overleden: ook een sheltie).
Smorgens, smiddags, rond avondeten en voor je naar bed gaat.. En dan een gewoon rondje van een kwartier..
JCDJK schreef:Ten tweede: ik vind dat een hond 4keer uit moet.. Dat deden we wel met onze hond (inmiddels overleden: ook een sheltie).
Smorgens, smiddags, rond avondeten en voor je naar bed gaat.. En dan een gewoon rondje van een kwartier..
TuttiFrutti_ schreef:Ik lees dat heel veel mensen zeggen "ligt eraan wat voor hond het is"maar hier ben ik het absoluut niet mee eens....iedere hond wat gezond is en niets mankeerd moet voldoende beweging hebben.
Meeste mensen vergissen zich ook in de "kleinere"honden zoals chihuahua's...meestal worden ze vervelend omdat ze in handtasjes en etc gepropt worden.
TuttiFrutti_ schreef:Ik lees dat heel veel mensen zeggen "ligt eraan wat voor hond het is"maar hier ben ik het absoluut niet mee eens....iedere hond wat gezond is en niets mankeerd moet voldoende beweging hebben.
Meeste mensen vergissen zich ook in de "kleinere"honden zoals chihuahua's...meestal worden ze vervelend omdat ze in handtasjes en etc gepropt worden.

.
. Sterker, als ze én een wandeling, én een training op één dag gehad hebben, dan hoor of zie je ze voor de rest van de dag amper tot niet. Dan zijn ze gewoon compleet uitgeteld en liggen ze verder alleen volledig plat... Florenc schreef:Nu slaan jullie me zeker dood....

En ik heb o.a. een Border Collie.
En dat kan ze heel goed en vind ze ook erg leuk!