Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Helemaal zoutloos hoeft overigens ook niet. Minder zout graag wel. Minder is altijd beter lijkt me. En als ie dan ook wat meer vlees binnenkrijgt.. Want eerlijk, ik dacht dat er wel meer vlees in zat of op zn minst in zn natvoer. Valt dus ook enorm tegen. Sassol schreef:Cat lovers gold: kippenvleesmeel is meestal geen goede kwaliteit, 2e ingrediënt is bruine rijst. Wel redelijk wat zalm, dus dat is weer mooi. Bevat natriumseleniet, mangaansulfaat, zinksulfaat, ijzersulfaat als zouten.

Annemiek80 schreef:omgerekend naar kg prijzen, de winkels aangehouden die jij noemt
Perfect fit inhome(ranzijn): 3,92 euro
Almo Nature Rund (pets place online): 10 euro
Purina One Indoor (ranzijn): 5,99 euro
Whiskas (ranzijn): 2,99 euro
Royal Canin Indoor 27(ranzijn): 5,75 euro
Iams Kip (ranzijn): 3.99 euro
Princess Grainfree (ranzijn): 6,50 euro
Prijzen van graanvrije brok online per kg (voor zover ik natuurlijk de goedkoopste kan vinden):
Acana (petfooddiscount): 5,42 euro
Sanabelle grainfree (zooplus): 4,49 euro
Catloversgold (dogloversgold.eu): 5,19 euro
Orijen (petfooddiscount): 7,20 euro
Taste of the wild (zooplus): 5,87 euro
Applepaws (zooplus): 6.0 euro
Porta 21 grainfree: 3,79 euro

Sassol schreef:Zijn deze prijzen per kg? En in welke grootte verpakking heb je ze nu opgeschreven? Ik heb bijv. Sanabelle grainfree voor 3,60 de kilo gevonden, dat was een 10kg verpakking en via zooplus.de.
Annemiek80 schreef:omgerekend naar kg prijzen, de winkels aangehouden die jij noemt
Perfect fit inhome(ranzijn): 3,92 euro
Almo Nature Rund (pets place online): 10 euro
Purina One Indoor (ranzijn): 5,99 euro
Whiskas (ranzijn): 2,99 euro
Royal Canin Indoor 27(ranzijn): 5,75 euro
Iams Kip (ranzijn): 3.99 euro
Princess Grainfree (ranzijn): 6,50 euro
Prijzen van graanvrije brok online per kg (voor zover ik natuurlijk de goedkoopste kan vinden):
Acana (petfooddiscount): 5,42 euro
Sanabelle grainfree (zooplus): 4,49 euro
Catloversgold (dogloversgold.eu): 5,19 euro
Orijen (petfooddiscount): 7,20 euro
Taste of the wild (zooplus): 5,87 euro
Applepaws (zooplus): 6.0 euro
Porta 21 grainfree: 3,79 euro
Ik weet dat het niet jouw keuze is om online te bestellen, maar zet het even neer voor de meelezers
En vond het zelf ook wel interessant om om te rekenen.
Almo Nature springt er echt uit wat betreft prijs

Wat betaal jij dan eigenlijk?
Het merk/smaak in je link voer jij jouw kat dus? Dan houdt ik die in mijn achterhoofd. Zoals ik jou ken op bokt heb je je vrij goed ingelezen in voer en moet het wel iets goed zijn.