Geryon schreef:En dat laatste kan mij geen barst schelen. Er zijn maar weinig mensen die hun dieren een leven geven die ze verdienen. Honden alleen en in een flatje, knaagdieren in een kooitje etc.
De kat vind het in ieder geval heerlijk hier met al zijn vrijheid, eten en een heleboel mensen en klanten die hem aandacht geven. Daar gaat het om, niet om het gemis van de vorige eigenaar, die hem inderdaad misschien wel als binnenkat heeft gehad, terwijl hij het buiten zo fijn vindtNet als veel andere binnenkatten die na een uitje niet meer binnenkat willen zijn.
Mijn katten zijn bang buiten. Eentje is al 2x weggelopen omdat hij het zó eng vond dat hij niet meteen terug durfde te komen. Alsjeblieft zeg, je kent andermans dieren helemaal niet. Je kunt niet over ze oordelen..
Net als veel andere binnenkatten die na een uitje niet meer binnenkat willen zijn.
Je snapt het sarcasme?
dus jij gaat er automatisch vanuit dat de kat slecht werd verzorgd en jij het beste hebt voor een dier? Wie ben jij om dat te bepalen over de kat van de ander?
Ik weet wel wat m'n moeder gedaan zou hebben denk ik.. Ineens komt de Rotterdammer in ons naar boven als er zoiets zou gebeuren
Maar ik merk wat mijn pony fijn vindt. En dat is ook met de andere dieren zo.... En ik ben misschien te weinig bij mijn pony (krijgt genoeg aandacht hoor
Dat heeft er helemaal niets mee te maken.