Puppy poept bloed :O

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xH0RS3S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:48

StableDoor schreef:
DozenPower schreef:
Mijn vader kan ik niet bereiken en mijn moeder die gaat als ze thuis is bellen, want ze wilt eerst heel het verhaal horen.
Misschien komt het door het steentje die hij heeft doorgeslikt, die is er ook nog niet uit..

Ik heb nog niet het hele topic gelezen, maar ik wil toch even reageren.
Van steentjes eten gaan ze NIET bloeden. Die van mij eet al 8 jaar alles wat los en vast zit, dus ook stenen, schelpen etc., en hij heeft nog nooit bloed gepoept. Dit kan echt gevaarlijk zijn, meteen naar de dierenarts!

Het is al opgelost!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 12:02

xH0RS3S schreef:
Het is nu al opgelost toch? En ts kon zelf niet naar de DA want haar moeder was aan het werk! Daarom vroeg ze hierop al om raad?

Als mijn pup bloed zou poepen en dit voordat ik naar de da over is. Dan zal ik als nog heen gaan. + kweekje maken van de ontlasting.

Puppy's zijn zo kwetsbaar. Wil je gewoon geen risico mee lopen.

Zo schudde mijn pup heel af en toe met zijn hoofd dit weekend, echt minimaal. Maar heb gister zijn oortjes wel laten nakijken. En bleek toch een paar oormijtjes te hebben.

xH0RS3S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 18:48

love_western schreef:
xH0RS3S schreef:
Het is nu al opgelost toch? En ts kon zelf niet naar de DA want haar moeder was aan het werk! Daarom vroeg ze hierop al om raad?

Als mijn pup bloed zou poepen en dit voordat ik naar de da over is. Dan zal ik als nog heen gaan. + kweekje maken van de ontlasting.

Puppy's zijn zo kwetsbaar. Wil je gewoon geen risico mee lopen.

Zo schudde mijn pup heel af en toe met zijn hoofd dit weekend, echt minimaal. Maar heb gister zijn oortjes wel laten nakijken. En bleek toch een paar oormijtjes te hebben.

Ik bedoelde niet te zeggen dat ze niet of wel naar de DA hoeft te gaan maar dat ze gewoon raad vroeg hierop omdat ze minderjarig is en er niet zelf heen mag/kan misschien?

Anoniem

Re: Puppy poept bloed :O

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 18:57

Tjah ik had dan als nog geëist van mijn ouders om heen te gaan, zodra ze van het werk weer kwamen. Ben zelf nu 18, maar toen ik 1 van de hondjes moest inslapen. Heb ik ook om toestemming gevraagd. En mijn zusje van 13 heeft de da gebeld en vervoer geregeld. Omdat ik dat niet meer kon door de emoties. Maar de ene minderjarig is de ander niet.

xH0RS3S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:01

love_western schreef:
Tjah ik had dan als nog geëist van mijn ouders om heen te gaan, zodra ze van het werk weer kwamen. Ben zelf nu 18, maar toen ik 1 van de hondjes moest inslapen. Heb ik ook om toestemming gevraagd. En mijn zusje van 13 heeft de da gebeld en vervoer geregeld. Omdat ik dat niet meer kon door de emoties. Maar de ene minderjarig is de ander niet.

Dat klopt!! Maarja zij had waarschijnlijk afspraken gemaakt met haar ouders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:05

xH0RS3S schreef:
love_western schreef:

Dat klopt!! Maarja zij had waarschijnlijk afspraken gemaakt met haar ouders.

Misschien was ik dan een eigenwijze 13 jarige. Maar als een dier in mijn ogen naar de DA moest, dan eiste ik dat van mijn ouders. Gelukkig maar 1 a 2 x voorgekomen. Want mijn ouders gaan meestal gelijk naar de DA als het nodig is.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 05:57

love_western schreef:
Misschien was ik dan een eigenwijze 13 jarige. Maar als een dier in mijn ogen naar de DA moest, dan eiste ik dat van mijn ouders. Gelukkig maar 1 a 2 x voorgekomen. Want mijn ouders gaan meestal gelijk naar de DA als het nodig is.

Buiten dat ik naar een da ga wanneer dat nodig is, heb ik ook dochters in die leeftijd en die kunnen eisen wat ze willen, maar dat zou op mij echt geen indruk maken. Ze hebben nl nog niets te eisen.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 08:22

love_western schreef:

Hier moet ik wel een beetje om grinniken 'eisen van ouders' mijn ouders zouden zich kapot gelachen hebben als ik als 13-jarige snotneus iets dacht van hun te eisen te hebben. :')

Gelukkig was er wel gewoon met ze te praten en namen ze hun verantwoordelijkheid, dus als er een dier naar de DA moest dan deden ze dat gewoon, zonder mij daarover te consulteren.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 08:29

Gelukkig hoefde ik bij mijn ouders niks te eisen maar met een goede uitleg en een onderbouwde mening luisterde ze ook wel.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 08:37

DozenPower schreef:
Het is ook heel dun, maar ze denken dat het dikkere 'erin' blijft zitten
Ik hou jullie op de hoogste hoe het gaat!

Exact dit kan ook bij mensen gebeuren hoor.
Ik zeg niet dat dit de diagnose is maar uitsluiten kan geen kwaad. Of de hard geworden ontlasting nu verdwijnt door water bij de brokjes te doen vraag ik me af, maar nieuw gevormde ontlasting zal mogelijk wel dunner zijn.
Ik begrijp best dat eea uitgesloten dient te worden. Vers rood bloed komt meestal van helemaal het einde van de darm of zelfs de anus, door scheurtjes of aambeien.
Als het voor het weekend niet over is hoop ik dat je ouders naar de DA gaan :).

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 09:24

Kinke schreef:
Volgens mij is deze pup van een dubieus adres gekomen? TS zegt dat zij hem zelf bij 8 weken hebben ontwormd en dat de fokker hem ook heeft ontwormd.....gevalletje broodfokker en puppies ongezond en te jong verkopen??

Ik gooi hem d'r nog maar eens in....klopt dit TS? Dan zou ik sowieso maken dat ik bij de dierenarts kwam.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 10:14

Het is al helemaal opgelost :)
Zijn poep is weer helemaal goed en hij huppelt hier nog lekker rond :)

Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen over dat ontwormen, alleen ik weet dat we hem toen hij 8 weken was hebben ontwormd. Mijn moeder weet het voor de rest allemaal ;)
Hij ligt nu lekker naast mij te slapen :D

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 10:47

Wat fijn! :D gelukkig maar hihi