jeetje Bonjour wat verschrikkelijk voor de hond zeg.. Hopelijk gaat het straks goed en kunnen jullie dan eindelijk verder.
dikke knuffel voor Sadie !
Zoolgangster
Geplaatst: 04-09-13 15:41
Wat een ellende allemaal... ik kan me voorstellen dat jullie het hebben gehad met die dierenartspraktijk... Misschien hebben jullie iets aan deze link... http://www.agro.nl/vtc/
@NoiRaM; thanks! Ja vind het ook zo erg voor mijn meisje. Ze is nog maar 10 maanden oud, barst van de energie, maar zit nu al ruim 3 weken in de lappenmand. Geen lange wandelingen, niet spelen met vriendjes enz. Gelukkig blijft ze super lief en vrolijk ondanks alles wat er gebeurt!
@ Zoolgangster thanks voor de link. Wacht even af hoe het verder allemaal gaat lopen.
Westernfreak
Geplaatst: 04-09-13 18:18
Jeetje! En nog een keer onder narcose moeten is ook niet niks. Gelukkig is ze nog jong en zal ze daar iets makkelijker van herstellen dan mijn toenmalige 11-jarige herder!
Diaz
Geplaatst: 04-09-13 18:20
Ik gooi de stok altijd horizontaal zegmaar.. Maar erg eng zeg!
Horsier
Geplaatst: 04-09-13 18:23
Wat erg zeg! Zo vaak opereren terwijl het maar 1 keer had gehoeven als ze het gewoon goed hadden gedaan. Heel veel beterschap voor je hondje.
Dat maakt niks uit hoor diaz. Dan kan hij hem nog aan de zijkant pakken en recht naar voor draaien.
Tiffany
Geplaatst: 04-09-13 18:28
Bah wat een nare wending krijgt dit verhaal,
Ik had de volgende keer dan ook niet betaald voor hun fouten,
Ja het is een hele nasleep zo. Maar moet eerlijk zeggen, heb net de drains een beetje schoongemaakt en de hele bult lijkt een stuk geslonken. De dierenarts heeft gisteren met een naald wat verwijderd, dus het kan zijn dat het daardoor toch wat meer is weggelopen. We wachten morgen even af wat ze ervan zeggen. Sowieso als ze morgen weer onder narcose moet om nieuwe drains te plaatsen zijn de kosten voor hun dat heb ik al afgesproken met ze. Het is tenslotte hun fout!
Nou Sadie is vandaag terug geweest en hoefde niet weer onder narcose voor nieuwe drains. Het zag er dusdanig goed uit dat ze alleen met een naald het wondvocht heeft verwijderd en de drains die er nog inzaten heeft verwijderd. De antibiotica worden met een week verlengt. Het bedrag dat ze voor het plaatsen van de drains hebben gerekend hebben ze kwijtgescholden, omdat ze daar een fout mee hebben gemaakt door ze verkeerd te plaatsen. Verder vertelde de da zelf ook dat het met dit soort verwondingen soms ook echt gissen is en aftasten wat de beste behandelwijze is. Al met al een goed gevoel nu! Sadie mag in principe gewoon weer lekker spelen en alles doen wat een 10 maanden oude labrador het liefst doet, behalve zwemmen dan