! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
Nu heeft hij een lekker warm mandje deze winter! Xjewillemijn schreef:Super dat je Gerrie zo een 2e kans geeft, als je hem ''kwijt moet'' (ik denk niet dat je hem nog kwijt wil) is hij bij ons welkom wij zijn opzoek naar een oudje
fargo schreef:Xjewillemijn schreef:Super dat je Gerrie zo een 2e kans geeft, als je hem ''kwijt moet'' (ik denk niet dat je hem nog kwijt wil) is hij bij ons welkom wij zijn opzoek naar een oudje
Laat Gerrie nu lekker op zijn vertrouwde plekje waar het goed gaat, het asiel zit vast vol met oudjes die nog wel een plek zoeken!
Xjewillemijn schreef:fargo schreef:
Laat Gerrie nu lekker op zijn vertrouwde plekje waar het goed gaat, het asiel zit vast vol met oudjes die nog wel een plek zoeken!
het zal je verbazen maar bij het zijn heel veel katten van een jaar of 4 die leuk/schattig waren als kitten
maar nu niet meer,
Xjewillemijn schreef:fargo schreef:>>quote="Xjewillemijn"
Super dat je Gerrie zo een 2e kans geeft, als je hem ''kwijt moet'' (ik denk niet dat je hem nog kwijt wil) is hij bij ons welkom wij zijn opzoek naar een oudje
>>>>quote
het zal je verbazen maar bij het zijn heel veel katten van een jaar of 4 die leuk/schattig waren als kitten
maar nu niet meer,
. Xjewillemijn schreef:Super dat je Gerrie zo een 2e kans geeft, als je hem ''kwijt moet'' (ik denk niet dat je hem nog kwijt wil) is hij bij ons welkom wij zijn opzoek naar een oudje

Gulpje schreef:Deze lieve dame zoekt nog een fijn huis Willemijn
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Gulpje schreef:Deze lieve dame zoekt nog een fijn huis Willemijn
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Anders had ik hem zo in huis genomen.

maar dat is onze poes ook. Die is gegrepen door de honden van haar vorige huisje en als er vreemden binnenkomen is ze op de keuken. Ik laat haar lekker, ze heeft vast haar redenen om vreemden te wantrouwen