Rende tot 1 week voor zijn overlijden nog als een jonge puppy aan de lijn! Wel blind en doof, maar verder nog zo wakker als iets!Helaas binnen een week werd hij enorm slecht en hebben we zelf de keus gemaakt hem niet te laten lijden!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rende tot 1 week voor zijn overlijden nog als een jonge puppy aan de lijn! Wel blind en doof, maar verder nog zo wakker als iets!

MalaQ schreef:Dat heb ik ook, zo'n wijze trouwe viervoeter die altijd veel heeft gegeven en nu rustig de laatste jaren door mag brengen.Ik heb echt een zwak voor die oude besjes...
opstart problemen,atrose, doof, staar en een paar tandjes minder
maar eigenlijk doet ze het op dit moment weer lekker!
. Pfff, wat een stress. Maar ongelooflijk maar waar in de loop van de volgende dag was ze weer haar oude zelf en sprong ze weer op en van de bank.
El75 schreef:Spijtig genoeg hebben wij onze 19 jarige hond, die jullie eerder zagen in dit topic, afgelopen april moeten laten inslapen. Het ging niet meer, ze kreeg pijn en was lichamelijk op.
Hoe erg we haar ook missen, we weten dat dit de enige juiste beslissing was![]()
Klein overzichtje van onze Chubby
Toen wij in de Caribbean woonden en haar daar adopteerden:
[ Afbeelding ]
Eerste kennismaking met sneeuw toen we in de UK woonden.
[ Afbeelding ]
En een van de laatste foto's die we van haar hebben:
[ Afbeelding ]
het was zn schatje ook toen ik bij jullie was, lang niet gesproken met u en sira & gamay eigenlijk