Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lara_Silver schreef:Gewoon de dierenambulance bellen en het kreng laten ophalen. Sorry maar als iemands huisdier constant overlast veroorzaakt en hij er nooit verantwoordelijkheid voor neemt moeten ze het maar voelen, dag vogel!Zou toch zo jammer zijn als jou dochters straks een volledig onnodige angst hebben voor vogels lijkt mij.
Cayenne schreef:Denk er wel om dat zo'n kraai flink van zich af kan bijten. Er zit een karakter op en het zal niet de eerste keer zijn dat een kraai in de tegenaanval gaat. Die klauwen en snavel kunnen nog best wat schade veroorzaken.
maralyn schreef:Lara_Silver schreef:Gewoon de dierenambulance bellen en het kreng laten ophalen. Sorry maar als iemands huisdier constant overlast veroorzaakt en hij er nooit verantwoordelijkheid voor neemt moeten ze het maar voelen, dag vogel!Zou toch zo jammer zijn als jou dochters straks een volledig onnodige angst hebben voor vogels lijkt mij.
Het mag niet eens als huisdier gehouden worden.
GEwoon op laten halen, dat monster.
Dan maar boze buren...Jammer dan
vencedor schreef:Tsja als je een manier weet om hem weg te laten halen laat maar horen. Dan laat ik al die katten in de tuin ook verwijderen want daar zijn wij ook niet van gediend. Kattenfobie denk ik.. Daarnaast terroriseren ze het konijn, schijten tuin onder en slopen planten. Ook maar dierenambulance bellen? En die angst van je kinderen? Hoogstwaarschijnlijk heb jij dat zelf overgedragen aan je kids.
Tigra_ schreef:Ik zou gewoon melding maken dat je overlast hebt van het dier. Dat moeten ze bij de dierenbescherming maar uitzoeken wat ze er mee gaan doen vangen en meenemen en wachten tot de familie terug is van vakantie en dan in overleg terug loslaten. Of inderdaad gewoon terug los laten want ze hebben hem in ieder geval illegaal verkregen.