Ik hoop dat ze gevonden is nu dan..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nikka schreef:Waarom gaan jullie haar niet zelf halen? Of hebben jullie nog geen contact met die mensen?
geerke schreef:Nikka schreef:Waarom gaan jullie haar niet zelf halen? Of hebben jullie nog geen contact met die mensen?
tja...je loopt ook nog kans dat je moet betalen als je haar uit het asiel haalt...zo werkt het hier tenminste met weggelopen/kwijtgeraakte honden die in het asiel belanden.
En dan is ze tenminste weer thuis,op haar vertrouwde plek.
YelaBrenda11 schreef:ik ben een beetje verward door de tientallen telefoontjes en berichtjes,dus ik heb mijn broer gevraagd nog een keer uit te leggen hoe het nou precies zat,dit is wat ik ervan heb begrepen:
-mijn vriendin had mijn status gedeeld
-een meisje reageerde hierop,dit meisje werkt in een dierenasiel en ving een gesprek op over een gevonden hondje in bergum. Dit zou een 'hele grote jack-russel' zijn geweest die wit met bruine vlekken was.
-mijn broer heeft de telefoongegevens van dit meisje opgezocht en opgebeld.
-de mensen waar Cindy nu is vroegen tijdens hetb telefoongesprek of ze haar naar het asiel konden brengen,maar ze gingen dicht dus dat was geen optie
-deze mensen houden cindy tot morgen en dan brengen ze haar naar het asiel in drachten of leeuwarden.
hoop dat jullie het snappen!