Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Ze kunnen ook erg druk zijn. Moet eerlijk zeggen dat ik aan die kleine diva van mij wel eens mn handen voller heb dan aan mn ambull. Ik hoop dat t goed uitpakt! Ondanks de vele vachtverzorging die nodig is en het geblaf als er iemand voor de deur staat, toch wel een ideaal hondje
. 
FloMax schreef:Leuk!! Ik heb zelf ook een keesje! Ze zijn ideaal, hun formaat is erg 'handig' (kan zo mee in de auto).. Alleen wat er idd al gezegd word.. ze horen zichzelf graag en zijn waaks. Tenminste.. de mijne blaft wel ns om de kleinste dingetjes en ze hebben nogal een verwend, schel blafje. Ze kunnen ook erg druk zijn. Moet eerlijk zeggen dat ik aan die kleine diva van mij wel eens mn handen voller heb dan aan mn ambull. Ik hoop dat t goed uitpakt! Ondanks de vele vachtverzorging die nodig is en het geblaf als er iemand voor de deur staat, toch wel een ideaal hondje
.
? Ik word er soms helemaal naar van, dat blafje als er iemand voor de deur staat. Ze springt juist niet, maar heeft soms wel de gekke 5 minuten (rennen door het hele huis als een stuiterbal, vooral als ze net in bad geweest is). Verder is ze echt nergens bang voor.

FloMax schreef:Ruilen van stembanden dan? Ik word er soms helemaal naar van, dat blafje als er iemand voor de deur staat. Ze springt juist niet, maar heeft soms wel de gekke 5 minuten (rennen door het hele huis als een stuiterbal, vooral als ze net in bad geweest is). Verder is ze echt nergens bang voor.
Ik wil toch even ingaan op de opmerking 'Juist niet teveel borstelen, want dan maak je de vacht kapot'..
Ik zou wel graag willen weten hoevaak jij dat dan doet, want als ik niet 1/2x in de anderhalf tot 2 weken grondig borstel, zit madame onder de viltachtige klitten die ik er nooit uitgeborsteld krijg. Dus ben wel nieuwsgierig naar jouw geheim
CalipsoLover schreef:FloMax schreef:Leuk!! Ik heb zelf ook een keesje! Ze zijn ideaal, hun formaat is erg 'handig' (kan zo mee in de auto).. Alleen wat er idd al gezegd word.. ze horen zichzelf graag en zijn waaks. Tenminste.. de mijne blaft wel ns om de kleinste dingetjes en ze hebben nogal een verwend, schel blafje. Ze kunnen ook erg druk zijn. Moet eerlijk zeggen dat ik aan die kleine diva van mij wel eens mn handen voller heb dan aan mn ambull. Ik hoop dat t goed uitpakt! Ondanks de vele vachtverzorging die nodig is en het geblaf als er iemand voor de deur staat, toch wel een ideaal hondje
.
Onze blaft dus helemaal bijna niet! Springt wel veel... Maar blaft eigenlijk zelde, enkel als hij bang is, of naar de katten toe, of bij het spelen. Maar voor de rest nooit.
wij dachten thuis dat onze hond ook niet kon blaffen.. Een half jaar lang, geen enkel blafje. En na een half jaar kwam het eerste blafje!

Bianca41 schreef:Als je hem echt houd gefeliciteerd.
Maar je neemt een dier of niet.En als ik lees van een week proberen,een bang zusje,ouders die eigenlijk niet willen.hond dan maar bij iemand anders en voor een paar middagen bij julie.Nee dan geeft me dat niet het idee dat julie weten waar je mee bezig bent.en klinkt dat niet stabiel in mijn oren.Maar troost je julie zijn de enigste niet anders moesten e rniet zoveel honden herplaatst worden.
Nadenken doe je voor dat je het neemt en niet als het al in huis is.
maar je laatste post klinkt beter,dus ik hoop dat hij bij julie oud mag worden.