Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eef_doortje schreef:Ik heb het hele topic doorgelezen, SORRY hoor maar wat kunnen mensen zeuren over het "ongelukje" van de poes. ik vind dit echt typisch bokt. hier word om raad gevraagd, niet dat mensen beginnen te zeuren over hoe het gebeurd is en dat het voorkomen moest worden. TS ik wens jullie veel succes en top dat ze al baasjes hebben.
toen ik nog thuis woonden hebben we bij onze hond een keer een nest gehad, de dierenarts had gezegd dat hij wilde dat we hem belden zodra de hond begonnen was met werpen, dan kon hij daar rekeningen mee houden(bezoeken enz. bij anderen) want als we dan belden met complicaties dat hij dan niet vol zat met andere dingen zodat hij snel kon komen of wij daar heenals het nodig is, dit kan je ook even overleggen of jullie DA dat ook graag heeft
_San87_ schreef:meggiemeg schreef:En wat krijgen die mensen voor die 15 euro behalve dan een kitten?
Want enkel een kitten is niet genoeg? Of doel je op entingen e.d.?
trysteffy schreef:meggiemeg schreef:En wat krijgen die mensen voor die 15 euro behalve dan een kitten?
Een kittenpakketje!
Lante schreef:Noorse boskatten zijn ook raskatten en kunnen, mits goed gefokt en goed verzorgd wel degelijk oud worden. Raskatten met stamboom worden altijd gechipt, en mogen pas met 13 weken weg, ouders moeten getest zijn, voldoet een fokker niet aan de voorwaarden, dan is het imo een ordinaire broodfokker.
Mooi dat je al mensen voor je kittens hebt ts, al had ik liever gehad dat die een kat uit het asiel hadden gehaald.
spicegirl schreef:@vala- ik zou maar bukken dan, want wat dit betreft, ben ik zeker zonder zonde..bij mij "ontsnapt "er niks, en niks raakt zwanger.
@sharonz- vanaf 1 jaar kan.maar deze is al gedekt met een maand of 8/9, en nog geen jaar als ze werpt.
ik heb nog nooit een kat laten ontsnappen, dus dat is geen uitvlucht.
plus dat je met een maand of 7 de kat kan laten steriliseren, of aan de pil kan gooien.geen geld is ook geen uitvlucht, dan moet je geen dieren nemen, en al helemaal niet zoveel.beter 1 dier, waar je voor kunt zorgen, als 5 die je niet kan onderhouden, en van de nodige medische zorg kan voorzien..een dier heeft wel meer nodig, als een pak brokken van de supermarkt.
mijn 1e indruk was de juiste.
love_western schreef:Als een kat ontsnapt, dan ga je er toch achter aan? Mijn kat was laatst ook ontsnapt (is al met 7 maand geholpen, maar wonen aan drukke weg) dus ben er net zo lang achter aan gegaan, totdat ik haar had. Ja zelfs op de begraafplaats, waar mijn vader haar heeft gevangen op de graf van zijn opa.
Cayenne schreef:Het probleem is dat er heel veel van dit soort 'ongelukjes' op bokt verschijnen de laatste tijd.
Dan denk ik duw er tenminste dan een poezenpil erin.