misschien kan hij mijn hondje dit leren
Mollen teveel hier
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

8nnemiek schreef:Ik zou ook nooit een mollenklem gebruiken idd. Als ik 'last' heb van een dier, zoals de muisjes in onze stal, dan probeer ik ze levend te vangen en verderop uit te zettenDiertje weet niet beter.

wendyenbram schreef:tjonge wat een geneuzel.
Die mug die jou prikt sla je zeker ook niet dood (is zielig) en die wesp komt bij jou ook nooit in een wespenval? en die vliegen? nooit een doodgeslagen?
Tja op een of andere manier geloof ik dat niet.
jij en jou is voor iedereen die het zielig vind dat een hond (een dier nota bene) een andere dier dood.
niks zieligs aan als je hond/kat met iets thuis komt.
knappe hond!
Koia schreef:Jullie missen het punt. Het gaat niet om 'zielugh'. Ik vind het vreemd om trots te zijn op de dood van een beest. Wat je in de eigen tuin uitspookt moet je zelf weten maar moet daar perse een topic over gemaakt worden? 'Kijk eens hoe goed mijn hond kleine diertjes uitmoord?'.
Straks maar even een topic aanmaken met een rits platgeslagen muggen en wespen aangezien die vergelijking ook meteen wordt getrokken![]()
Maar goed, om even in de spirit van het topic te blijven.
Wow super schattig dat mollenlijkje op die schepknappe hond!
Koia schreef:Jullie missen het punt. Het gaat niet om 'zielugh'. Ik vind het vreemd om trots te zijn op de dood van een beest. Wat je in de eigen tuin uitspookt moet je zelf weten maar moet daar perse een topic over gemaakt worden? 'Kijk eens hoe goed mijn hond kleine diertjes uitmoord?'.
Straks maar even een topic aanmaken met een rits platgeslagen muggen en wespen aangezien die vergelijking ook meteen wordt getrokken![]()
Maar goed, om even in de spirit van het topic te blijven.
Wow super schattig dat mollenlijkje op die schepknappe hond!

little_king schreef:8nnemiek schreef:Ik zou ook nooit een mollenklem gebruiken idd. Als ik 'last' heb van een dier, zoals de muisjes in onze stal, dan probeer ik ze levend te vangen en verderop uit te zettenDiertje weet niet beter.
Mag jij uitleggen hoe je een mol levend vangt?![]()

heidy_wilco schreef:Ach, ik denk dat we maar moeten stoppen op zulke berichtjes te reageren. Helaas begrijpen ze het niet, en naar mijn idee willen ze het ook niet begrijpen. Als men dit al dierenmishandeling vind... Mensen vinden het prachtig om op tv te zien hoe een leeuw een zebra pakt, maar alles wat in de achtertuin komt is "zielig". Nou, wij hoeven in elk geval geen ongedierte in de tuin, en dat het zo kan is alleen maar beter.
Alleen dan op zn hollands.