Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oenka schreef:Tsja maar dat is met katten netzo. Nooit een kat tegen gekomen die ik lekker vind ruiken. Vaak als je een huis binnenkomt waar ze katten hebben stinkt gewoon naar die kattenbak....hoe schoon je het ook houd, ik vind dat je het blijft ruiken.
hebben wel 2 katten maar vind ze maar lui
geef mij maar een dier wat ik kan trainen en naar me luistert
ja of je moet kopjes geven om vreten vergelijken met baasgericht zijn
Oenka schreef:Nou honden kunnen nog wel eens in de stront gaan rollen, of lekker zwemmen, dan stinken ze hoorDan gaat mijn hond ook echt wel de douche in
En idd ik heb ook nooit gehoord dat het bij mij naar hond stinkt
essiesilly schreef:ik ben een hondenmenshebben wel 2 katten maar vind ze maar lui
geef mij maar een dier wat ik kan trainen en naar me luistert
![]()
heerlijk actief lange wandelingen maken met je maatjes, op vakantie met je hond en heerlijk baasgericht zijn.. dat zie ik een kat nog niet doen hoorja of je moet kopjes geven om vreten vergelijken met baasgericht zijn
essiesilly schreef:Ibbel schreef:Mijn katten gaan wel mee als ik de honden uitlaat. Die volgen hartstikke braaf
ook als je 2 uur gaat lopen, of als je ergens anders wilt wandelen dan het blokje om thuis??

Ik heb niks met honden en dat ga ik nooit krijgen ook, maar dat andere mensen honden wel leuk vinden snap ik helemaal en vind ik ook prima. Ik word een beetje naar van jou kat-hatende berichtjes.. 

Oenka schreef:kennen jullie de film Hatchi? ( ofzoiets ) dat is waargebeurd, ook dat zie ik een kat niet doen
ik denk echt dat een hond veel meer gericht en gehecht is aan zijn baas dan een kat. Volgens mij maakt een kat het niet uit wie zijn baas is, als hij maar in zijn vertrouwde omgeving is en eten krijgt. ik denk ook dat als je verhuist en de kat blijft in zijn eigen huis en iemand anders zou voor hem zorgen in zijn omgeving dat het hem geen worst uitmaakt. Terwijl een hond echt aan de baas hecht!
love_western schreef:Oenka schreef:kennen jullie de film Hatchi? ( ofzoiets ) dat is waargebeurd, ook dat zie ik een kat niet doen
ik denk echt dat een hond veel meer gericht en gehecht is aan zijn baas dan een kat. Volgens mij maakt een kat het niet uit wie zijn baas is, als hij maar in zijn vertrouwde omgeving is en eten krijgt. ik denk ook dat als je verhuist en de kat blijft in zijn eigen huis en iemand anders zou voor hem zorgen in zijn omgeving dat het hem geen worst uitmaakt. Terwijl een hond echt aan de baas hecht!
Zoals ik al eerder heb vermeld volgens mij. Mijn kat word gek als ik er niet ben. Kan haar overal mee naartoe nemen. Zolang ik er ben is het goed. Ik woon tijdelijk bij mijn vader. Maar moeder heeft mij na 2 dagen gebeld als ik astjeblieft de kat wou ophalen. Maar ik ben ook enigste die haar kan oppakken zonder dat ze gromt. En enigste commando wat ze kent is kopstoot.