Loslopende (valse) honden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: Loslopende (valse) honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 17:37

Dat is nou net het probleem van die rotkeffers. Omdat ze toch geen schade aan kunnen richten doet men ook geen moeite het ze af te leren. Maar ze beseffen niet dat als ze zo agresseif naar een andere hond toe gaan, deze zichzelf kan verdedigen. En als deze dan van zich af bijt, vreet hij die chihuahua middendoor.

anneliesdj

Re: Loslopende (valse) honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 00:39

En dan is die andere hond agressief...
Ik zag afgelopen zaterdag nog 3 oliebol's die een golden in zijn staart hingen, alle 3 op rij. Zaten notabene aan de riem maar baas was te sloom om er wat aan te doen. En die golden liep heel sullig door.
Ik kan me daar enorm aan irriteren want wie krijgt er de schuld als die golden het zat is en een snauw uitdeelt?

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 05:28

Het inderdaad opvallend hoeveel kleine hondjes bijna nog meer onopgevoed lijken dan hun grotere broers.Continu geblaf en gegrom naar alle en iedereen die er voorbij komt.

Aanvallen aan de riem,tegen alles en iedereen opspringen...bah.Baasje vooral stoïcijns blijven doorpraten maar owee als je er iets van zegt of een hond in een maatje groter de kleine op zijn plek zet...moord en brand wordt er dan gegild :roll:
Schade is natuurlijk ook veel groter als een grote een kleine aanvalt maar voed dat zooitje verdorie dan op.

Maar goed zoals ik al eerder zei...probleem zit hem wezelijk niet bij de honden maar bij de baasjes die hun verstand in hun schoen hebben zitten die toevallig thuis staat. :x