Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alleen heb ik natuurlijk weer een erg karaktervolle uitgekozen, je wil hem echt niet storen. Als als mini-mini toen ik hem uitzocht was hij al net een ratelslang haha..

c_alsemgeest schreef:Ja ik meld me ook, wij hebben twee agame dames
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 4931_n.jpg
Al moet ik eerlijk bekennen dat over Spic nog een klein beetje twijfel bestaat of het niet toch een man is.
Die van mij leven vooral op andijvie, paardenbloemen, sla, paprika, krekeltjes en heel soms een wasmotje als snack.
De een is wel een liefhebber van fruit en de ander helemaal nietSpic wordt echt wild van andijvie

Altijd leuk roze nagellak
Nachtlampje schreef:Al een tijdje geleden dat er hier gepost is, maar ik zit al heel lang te denken over een rattenslang.
Heb al een gaaf terrarium gezien met een inhoud van 160 liter, dat moet goed zijn toch? Ik heb alleen geen idee en kan nergens vinden hóe vochtig een terrarium moet zijn voor een rattenslang?
En wanneer ga je over van 1 keer per 5 dagen voeren naar 1 keer in de week/2 weken, naar behoefte van de slang. Als ze een jaar zijn, of..?
Mischa schreef:Gothico schreef:Ik heb nu nog twee kousenbandslangen zitten een Snow en een albino. Daar moet ik het helaas maar even mee doen.
Snow is echt een van me favorieten toen er nog niet zoveel morph's waren. Tegenwoordig zijn er zo (belachelijk) veel dat je het allemaal niet meer weet :p