Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Morrie schreef:mijn Maxi (op de verjaardag van Maxima geboren) is nu 3 weken
Hoe gaan we dat eens uitleggen.. 

) :
ThinkAgain schreef:Ik heb mijn Steve vernoemd naar m'n collegaHoe gaan we dat eens uitleggen..

Mijn zus heeft een kruising siamees die al volwassen is maar ook echt onwijs scheel, je kunt er niet naar kijken zonder in lachen uit te barsten 
kitlover schreef:ik had een jong konijn (beetje off-topic maja) waarvan de DA zei "da's een mannetje, dat zie je zo"
die heeft een goede 7 maanden alleen gezeten, toen weggebracht voor castratie.
na 2 uur kregen we een telefoontje "euhm, mevrouw, we hebben een probleem... Het is een rammelaar....."![]()
![]()
wij hebben nu ook een zwarte kater, waarvan de vorige eigenaar zei "het is echt een poes! zeker weten!"

kitlover schreef:ik had een jong konijn (beetje off-topic maja) waarvan de DA zei "da's een mannetje, dat zie je zo"
die heeft een goede 7 maanden alleen gezeten, toen weggebracht voor castratie.
na 2 uur kregen we een telefoontje "euhm, mevrouw, we hebben een probleem... Het is een rammelaar....."![]()
![]()
wij hebben nu ook een zwarte kater, waarvan de vorige eigenaar zei "het is echt een poes! zeker weten!"
cherell0 schreef:ik denk dat Steve Stefani zou moeten zijn en de andere 2 wel katertjes .
en nog een naam optie voor nr. 3
baghera (bagheertje) de zwarte panter uit jungle book .
Ik had 'm al Bagheera genoemd en nu stelt iedereen dat voor haha. Heb in elk geval een goeie naam gekozen 
) denk ik toch ook kater.. Misschien is hij wel allebei. Hij houdt ons wel in spanning haha
denk ik kijk anders eens op deze site http://www.dapbladelhapert.nl/kittens_poes_of_kater.htm koenlover schreef:En ik weet bijna zeker dat ik een streepje zie vanaf de anus naar beneden. Maar het is niet zo duidelijk te zien vanaf een foto dus ik durf het niet 100% zeker te zeggen
ThinkAgain schreef:koenlover schreef:En ik weet bijna zeker dat ik een streepje zie vanaf de anus naar beneden. Maar het is niet zo duidelijk te zien vanaf een foto dus ik durf het niet 100% zeker te zeggen
ja maar dat streepje kan ook gewoon het streepje tussen de balletjes zijn lijkt me? Want dat gaatje zit er toch echt onder, alleen dat is onwijs moeilijk op de foto te zetten.
koenlover schreef:T is inderdaad moeilijk te zien op de foto maar volgens mij stellen die balletjes nog haast niks voor als ze zo klein zijn en zit er ook (nog) niet echt een streepje tussen. Maar ik kijk eigenlijk ook nooit zo jong al tenzij er twee precies op elkaar lijken, meestal kijk ik met een week of 4/5 pas. (Ik ben gastgezin van een kittenopvang).
Voorlopig zal hij toch wel Steve blijven heten