akishino schreef:Resistance schreef:
Mijn ouders denken er net zo over, en ik ben degene die met mijn moeder altijd op de shows rondhangt. Mijn vader bemoeit zich er verder niet mee. Ik heb mij er heus goed in verdiept, en het is niet zo dat ik niet weet waar ik over praat omdat ik 15 ben.
Ik zeg ook niet dat je niet weet waar je over praat omdat je 15 bent. Ik weet niet hoe het in de kattenwereld is, maar omdat je kat een aantal poezen heeft gedekt (waarvan veel ongelukjes) en een aantal prijzen heeft gewonnen betekend niet dat je veel verstand van fokken hebt.
Ik heb een beetje het idee dat je je erg snel aangevallen en aangesproken voelt. Maar het is echt niet zo dat iedereen zonder katten een hekel heeft aan katten. Je opent een topic met een hele hoop vooroordelen en klachten over honden. Maar je zit wel doodleuk te vertellen dat je ongecastreerde kat door de buurt gaat en ongewenste nestjes maakt. Overal poept, want dat doen katten buiten, ook al stopt hij het onder het zand het ligt er toch echt! Dan kun je verwachten dat je reactie's krijgt.
Ik had ook zeker verwacht dat ik reactie's op de kater zou krijgen, maar ik heb al tig keer uitgelegd hoe het zit, dat dat onze keuze is, en dat wij alle klachten/watdanook vergoeden, en dat wij de risico's voor lief nemen. Ik wordt inderdaad een beetje nijdig als iedereen daar over door gaat, en dat ik het verhaal steeds opnieuw moet uitleggen.
Ik weet ook dat niet iedereen een hekel heeft aan katten, maar ik wilde gewoon even mijn ontevredenheid uitspreken over de honden die mij erg vaak tot last zijn. Het gaat nu de hele tijd over mijn kater, terwijl het topic daar in eerste instantie totaal niet over ging.
.
.
.
. Handig, snel willen typen en drie dingen tegelijk doen. De strekking is geloof ik wel duidelijk