Grote zwarte spin kruipt been omhoog - brr

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:04

Esmee_98 schreef:
Gadverdamme, vind spinnen echt eng :n
Stiekem vind ik lieveheersbeestjes nog veel enger......... :+

Lieveheersbeestjes zijn lief! Ik heb ze veel op mijn kamer zitten!
Die doen niks hoor.

Ja er is een soort wat wel bijt, heb ik 1 keertje gehad. Ah lief beestje...AUW! :D

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:07

Suzanne F. schreef:
Brr ja die engerds hebben wij ook! Jaren geleden echt eens een invasie gehad, we hadden er zoveel!
Die kropen idd ook op je als je een stoel zat. Doodeng. Ze waren overal en we hadden witte muren. Nou je flipt echt dan hoor. Heb er ooit eentje gezien die echt mega groot was, zo groot heb ik ze daarna nooit meer gezien. Ik weet niet of mannetjes groter zijn dan vrouwtjes maar die was echt zo ontzettend groot. Zeker zo groot als een kinderhand.

Dan had je gelijk katten moeten aanschaffen :j :')

JasmijnJoy

Re: Grote zwarte spin kruipt been omhoog - brr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:07

IIEIIEIEEWWW, Echt ik krijg helemaal de kriebels BAhh! Iew.....

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:09

Suzanne F. schreef:
Esmee_98 schreef:
Gadverdamme, vind spinnen echt eng :n
Stiekem vind ik lieveheersbeestjes nog veel enger......... :+

Lieveheersbeestjes zijn lief! Ik heb ze veel op mijn kamer zitten!
Die doen niks hoor.

Ja er is een soort wat wel bijt, heb ik 1 keertje gehad. Ah lief beestje...AUW! :D

Neeee ik vind ze serieus echt heel eng :') _O-

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:12

Ooh god, er was net een zwart pluisje, ik helemaal in shok over dat het een spin is :')

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:18

omg wat een paniek, kom op zeg, het is een spín :')

Ik begrijp al die ophef nooit zo goed over spinnen, ze doen (hier in NL althans) ons niks, zijn alleen maar onwijs nuttig qua opeten van andere hinderlijke insecten.. Ik koester de spinnen in mijn huis :D

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:18

Ieewl, spinnen!!
Gelukkig hebben wij sindskort een kitten die gek is op spinnies! Voor mij weer een zorg minder!!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:20

Ik had er gisteren ook zo eentje. Weird, het is toch helemaal geen spinnenseizoen? >;)

Ik heb MiniPoes erbij geroepen, en toen ik zag dat ze het monster gezien had, en er interesse in had heb ik de deur dicht gedaan en ben heel hard gaan zingen (minipoes eet ze op en dat kraakt, gaaaaatverdamme!!! :r ) en 3 minuten later hoefde ik alleen nog maar drie poten op te zuigen. +:)+

Godzijdank voor spinetende MiniPoes! _/-\o_

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:21

Amaris schreef:
Ik had er gisteren ook zo eentje. Weird, het is toch helemaal geen spinnenseizoen? >;)

Ik heb MiniPoes erbij geroepen, en toen ik zag dat ze het monster gezien had, en er interesse in had heb ik de deur dicht gedaan en ben heel hard gaan zingen (minipoes eet ze op en dat kraakt, gaaaaatverdamme!!! :r ) en 3 minuten later hoefde ik alleen nog maar drie poten op te zuigen. +:)+

_O- onze kat is daar te dom voor, of eet ze niet helemaal op...
waardoor ze half leven :r

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:21

Mijn hond pakt ze

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:30

JasmijnJoy schreef:
Amaris schreef:

_O- onze kat is daar te dom voor, of eet ze niet helemaal op...
waardoor ze half leven :r

Mijn kat slaat er 3 keer op, en dan bedenkt ze dat ze opeens wel heeeull eng zijn!! :wow:

DonCamillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:36

Ik ben er ook als de dood voor. Als je alleen in huis bent heb je een probleem als er ergens een zit. Het voelt een stuk veiliger sinds ik een spinnenvanger heb:

http://www.vivara.nl/ctrl/product:508;/ ... HUf5o77C5A

Kennen jullie hem? Ik heb hem al jaren en het is een geweldig ding! Hij is inmiddels al zo oud dat de bodem er een beetje uitvalt, ik heb gauw een nieuwe gekocht...

Mary1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:37

Wat een geweldig topic dit!

Ik moet ook niks van die beestjes hebben hoor...

Ik weet nog heel erg goed dat m'n jongste dochtertje geboren werd, we kwamen s'morgens thuis uit het ziekenhuis en ik wilde dochter lief in haar mooie nieuwe wiegje leggen en wat zie ik...... juist zo'n grote dikke zwarte harige joekel in haar wiegje!!
Ze heeft nooit 1 dag in dat wiegje geslapen -O-

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:39

Wat ben ik blij dat er hier twee katten wonen die gek zijn op spinnen vangen ~~}>

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:40

aww bahh! zo een zat er ook eens in de stoel van oma ik haalde t hoofd kussetje weg en daar zat hij schrok me rot! ben niet egt bang er voor maar als er dan een onverwachts zit en weg schiet schrik ik me wel rot haha

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:41

lisetteexx schreef:
Mijn hond pakt ze

Oh dat doet de mijne ook :') Maar hij vreet ze niet op, dat gaat meer zo: ineens springt hond op, duikt met zn neus tussen de kussens van de bank, smaksmaksmak en hup, daar ligt dan ineens een half opgekauwd spinnenlijkje midden in mijn woonkamer _O- gebeurt gelukkig niet dagelijks, ik vind het ook minder smakelijk _O-

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:46

ieeeeuww! Ik dacht dat die spinnen herfstspinnen waren en ik dus dit jaar geen vieze, dikke, zwarte spinnen in huis heb gezien... Zijn het dus lentespinnen, bah. :(

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 12:04

hier nog een schijtluis :Y) als ik alleen thuis ben, durf ik het net aan om er een potje op te zetten, staat het huis vol met potjes als ouders weer thuis zijn :')
@doncamillo: ooh, dat ziet er handig uit zeg!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 12:16

princesmax schreef:
ielll :brr: die dikke zwarte zitten bij ons ook vaak in huis :r
Laatst ging ik mijn gezicht wassen in de badkamer. Zag ik ineens iets zwarts kruipen zat er dus zon mega dikke zwarte spin in de handdoek waar ik net mijn gezicht mee had afgedroogd, AAHHHHHHHHH :):)
Toen ik nog thuis woonde riep ik in zulke situaties altijd mijn moeder, maakte niet uit hoelaat het was, die pakte ze altijd en deed ze dan naar buiten toe. Maar nu heb ik super Milo(mijn hond) hij jaagt alle spinnen en insecten achterna en gaat er dan mee spelen tot de dood uiteindelijk volgt. Mischien wel zielig maar ik durf niet bij die dingen in de buurt te komen en als er zon ding zit durf ik ook niet meer te slapen dus ik moet iets en de hond vind het leuk om te doen +:)+

Hier moest ik zo hard om lachen :=
Gister in de douche zat zo'n kleintje, ik controleer altijd eerst de hele douche omdat er ooit eens een keer een hele dikke zwarte in 't bad zat en ik er recht naast ging staan. Had deze dus niet gezien, snel de douche uit en weggespoeld :D Brrr hele badkamer was zeiknat omdat ik zo snel eruit kwam :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-13 12:48

19marjo90 schreef:
ieeeeuww! Ik dacht dat die spinnen herfstspinnen waren en ik dus dit jaar geen vieze, dikke, zwarte spinnen in huis heb gezien... Zijn het dus lentespinnen, bah. :(

Het zijn spinnen van het hele jaar :o Zitten het hele jaar in je huis... Maar in de herfst komen de mannetjes naar binnen op zoek naar een wijfje, paringstijd.. Waarom deze zich dan in de lente laat zien, geen idee. Misschien komen ze uit hun hoekjes en gaatjes omdat het warmer word.

lisetteexx schreef:
Mijn hond pakt ze

Mijne laat ik niet toe dat die ze pakt.. Want die maakt ze niet dood, maar gaat er mee spelen. Pakt ze in de bek, gooit ze rond, laat ze los, rent er weer achteraan, pakt en gooit ze weer etc.. Dat gaat heel lang door! En heb vaak zat gehad dat de hond de spin ineens mijn kant uitgooit.. Dus nee, die krijgt geen spinnetje meer in de bek als het aan mij ligt :')

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 12:51

Arme arme spin :(:)
Wanneer het muggentijd is ben ik zelf erg blij met spinnen, mogen ze die mooi voor mij vangen :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 12:52

ElineS schreef:
lisetteexx schreef:
Mijn hond pakt ze

Mijne laat ik niet toe dat die ze pakt.. Want die maakt ze niet dood, maar gaat er mee spelen. Pakt ze in de bek, gooit ze rond, laat ze los, rent er weer achteraan, pakt en gooit ze weer etc.. Dat gaat heel lang door! En heb vaak zat gehad dat de hond de spin ineens mijn kant uitgooit.. Dus nee, die krijgt geen spinnetje meer in de bek als het aan mij ligt :')

Ik zie het al voor me _O-

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 12:53

Dominique_96 schreef:
Gister in de douche zat zo'n kleintje, ik controleer altijd eerst de hele douche omdat er ooit eens een keer een hele dikke zwarte in 't bad zat en ik er recht naast ging staan. Had deze dus niet gezien, snel de douche uit en weggespoeld :D Brrr hele badkamer was zeiknat omdat ik zo snel eruit kwam :')

Toen ik klein was zat er een keer een spin in de douche, maar ik zag hem optijd.
Hij kroop weg, en van mijn ouders moest ik douchen, maar dat durfde ik niet -O-
Toen kwam ik op het geniale idee om onder de tuinslang te gaan douchen, en dat deed ik dus ook echt :')

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 12:55

Nijn schreef:
Arme arme spin :(:)
Wanneer het muggentijd is ben ik zelf erg blij met spinnen, mogen ze die mooi voor mij vangen :)

Je hebt ook planten die dat kunnen, dat vind ik fijner als zo'n dikke spin -O-

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 12:56

XxSasjuhh schreef:
Dominique_96 schreef:

Toen ik klein was zat er een keer een spin in de douche, maar ik zag hem optijd.
Hij kroop weg, en van mijn ouders moest ik douchen, maar dat durfde ik niet -O-
Toen kwam ik op het geniale idee om onder de tuinslang te gaan douchen, en dat deed ik dus ook echt :')

_O-
Ik spoel ze gewoon altijd zo snel mogelijk weg en de plek waar de spin is gevallen en naar het putje is toegedreven ga ik dan een paar weken niet meer op staan :')