Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jesito schreef:Iedereen moet doen wat het beste is, maar eens beginnen met nadenken voor dat iets in huis genomen word of zwanger, is denk ik toch echt het beste.
xPure schreef:Maartje1990 schreef:Nou, dit verschilt pertwoo situatie denk ik. Zoals jij het zó stelt in je OP, nee natuurlijk niet. Maar dingen zijn nooit zo zwart wit. Daarnaast zoals TS van dat topic waar je over praat, ik heb het betreffende topic even opgezocht, vind ik het een heel ander verhaal, want wat ik daaruit begrijp was het niet alleen maar omdat ze 's nachts niet goed kon slapen, dat gaat veel verder.
Wil je de bovenste post van deze pagina dan ook even lezen?
jesito schreef:Een goede fokker zal bijna ten alle tijden de hond terugnemen, iets wat ik in zo'n geval een goed punt vind.
geerke schreef:jesito schreef:Een goede fokker zal bijna ten alle tijden de hond terugnemen, iets wat ik in zo'n geval een goed punt vind.
is zo...maar een goede fokker ziet ook wat voor vlees hij in de kuip heeft,of de mensen geschikt zijn.Of het karakter van het hondje past bij de toekomstige baas.
Ik hoor weleens dat mensen geen hondje meekrijgen omdat de fokker twijfelt.
Ellie_F schreef:shilady schreef:Jesito er zijn zat mensen (zeker in amerika waar adoptie populair is ) die een kind dan laten adopteren omdat ze zich toch hebben verkeken kwa nachten wakker en voedingstijden en op de kosten of uiteindelijk toch geen financieele/ steun krijgen van de vader....
Heb het pas geleden op tv nog gezien
Wij rijke Nederlanders kunnen niet oordelen over hoe het leven in werelddelen als Azië, Afrika en Zuid-Amerika is. Het leven van ouders in Colombia en Ethiopië is niet te vergelijken met westerse ouders. Juist in de landen waar veel armoede (,misbruik, geweld, Aids, etc) voorkomt en zoals in China de maatregelen m.b.t. de bevolkingsgroei, belanden kinderen in tehuizen of worden afgestaan ter adoptie. Er heerst een totaal andere cultuur en sociale samenhang.
geerke schreef:jesito schreef:Een goede fokker zal bijna ten alle tijden de hond terugnemen, iets wat ik in zo'n geval een goed punt vind.
is zo...maar een goede fokker ziet ook wat voor vlees hij in de kuip heeft,of de mensen geschikt zijn.Of het karakter van het hondje past bij de toekomstige baas.
Ik hoor weleens dat mensen geen hondje meekrijgen omdat de fokker twijfelt.